Het is nu do mei 23, 2013 3:16 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forumregels

Plaats hier a.u.b. geen RSIT/DDS/HijackThis logjes!
Dit kan je wel doen in de daarvoor bestemde sectie van het forum.

Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: hulp gevraagd
BerichtGeplaatst: za maart 24, 2012 9:55 pm 
Lid

Beste mensen, heb een probleem. Nieuwe laptop gekocht, alles werkt behalve mijn favoriete spel...landleven. Heel raar. Heb van alles geprobeerd...nieuwe flashplayer, besturingssysteem van 64-bits naar 32-bits etc....ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik kreeg nu een foutmelding
throw new KoException('database.undefined_group :group', array(':group' => $name));
Heb een printscreen gemaakt van hele melding, maar weet niet hoe ik die moet toevoegen. Is er iemand in de gelegenheid om hier eens naar te kijken a.u.b. Bij voorbaat dank!

Profiel  

Berichttitel: Re: hulp gevraagd
BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 9:11 pm 
Lid

Besturingssysteem: windows 7
Bescherming: avg
welke besturing systeem gebruik je? mac of windows?
welke versie? en welke serverspack?

en even voor de duidelijkheid...

[size=85]je kan een plaatje uploaden, door onderin het scherm... op de knop bladeren te drukken, en dan te zoekken naaar het plaatje.... en hem vervolgens toevoeggen

Profiel  

Berichttitel: Re: hulp gevraagd
BerichtGeplaatst: do apr 05, 2012 8:55 pm 
Lid

Ha MB, dank voor je bericht. Dat bladeren had ik idd gedaan, maar kon bestand niet toevoegen (was word bestand). Foutmelding krijg ik niet meer, maar probleem met spel bestaat nog steeds. Heb nieuwe laptop HP Pavilion g7, Windows 7 Home Premium service pack 1.
Afijn...probleem is ontstaan na toevoegen van router. Spel (Landleven via spelletjes.nl) werkt wel via kabel rechtstreeks op het modem, dus....dacht dat het aan het modem lag.
Kan het spel ook spelen via netwerk van buren, dus aan pc ligt het niet. Heb ook alle juiste versies plug-ins (flashplayer etc). Vandaag router omgeruild voor een andere (had Sitecom....nu Belkin surf N300).
Inmiddels kan ik het spel, als nieuwe speler wel starten. Ook nieuw aangemaakte inlog werkt prima. Maar....nu komt het....heb inmiddels een grote boerderij opgebouwd in Landleven en laat die het nou net niet meer doen. Spel blijft maar laden en laden. Het rare is, dit is het enige spel, dat niet werkt op de laptop (ja...via de buurtjes). Ik start verbinding buren op....open mijn boerderij....sluit verbinding buren af, start mijn verbinding op en kan het spel dan wel doorspelen. Maar opnieuw starten/laden lukt dus niet. Inmiddels denk ik dat het wellicht gewoon aan Landleven zelf ligt.....ik lees wel meer rare dingen over Plinga op het internet.
Maar...misschien heeft iemand hier nog opties qua instellingen of zo? Als het echt aan de router ligt, zou ik toch ook geen nieuwe boerderij kunnen beginnen lijkt me.
Groet, Baloulove

Profiel  

Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]