Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Post aub de link naar de gevraagde screenshot.
Het CBS logbestand is niet gevraagd.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
martinweijers
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 jul 2016 22:42

Goedenavond,

Hierbij de volgende screener.

Alvast bedankt !

http://www.imgdumper.nl/uploads9/578a9b ... loos_2.png
Gebruikersavatar
martinweijers
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 jul 2016 22:42

PeterJ schreef:Post aub de link naar de gevraagde screenshot.
Het CBS logbestand is niet gevraagd.

Beste peter,

Als je had gekeken is deze screenshot al een uur voor uw reactie gepost.
Het komt nogal (lomp) over om het zo te typen.
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Beste peter,

Als je had gekeken is deze screenshot al een uur voor uw reactie gepost.
Het komt nogal (lomp) over om het zo te typen.
Ik snap je reactie niet. :?
De 1e screenshot die je post is van SFC.
De 2e screenshot die je post is van DISM.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
martinweijers
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 jul 2016 22:42

Citaat:
heb je nog iets aan het cbs log bestandje wat hieruit voortvloeit ?
Dat was mijn volgende vraag geweest.

Sluit alle openstaande programma's.
Rechtsklik op Start en klik op Opdrachtprompt (administrator).
Typ in het zwarte venster dism /online /cleanup-image /restorehealth en druk op de enter-toets. (let op de spaties!)
Doe verder niets met de computer zolang deze actie bezig is.

Als dit klaar is maak je een screenshot en upload het naar http://www.imgdumper.nl.
Post de link die je krijgt in je volgend bericht.


Dit dus is de tweede upload/screenshot.
ik snap dat het zo niet bedoelt was maar ik gaf aan hoe het overkomt.

Dus de 2e screenshot staat er ook op.
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Ik snap het nog steeds niet maar we gaan verder.

Is er inmiddels enige verbetering merkbaar ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
martinweijers
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 jul 2016 22:42

Goedeavond,

Heb het vandaag geprobeerd en het probleem lijkt verholpen.

Hartelijk dank voor uw medewerking !!
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Mooi zo, dan zijn we bijna klaar.

Download Afbeelding SecurityCheck hier of hier en bewaar het op je bureaublad.

Start SecurityCheck.exe en volg de aanwijzingen in het zwarte venster.
Wacht geduldig tot het kladblok-programma (Notepad) opent met de resultaten, genaamd checkup.txt.
Gebruik Bestand - Opslaan als om de logfile op te slaan. Dit gebeurt niet automatisch!
Als je deze Notepad afsluit zal ook het zwarte venster sluiten.

Post het logbestand checkup.txt als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.

Terug naar “Opgeloste virus- en overige malware topics”