Stap 1:
Sluit alle programma's en internet browsers. Internet browsers zullen anders automatisch afgesloten worden.
Start opnieuw
ZHPCleaner.
- Rechtsklik op ZHPCleaner.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
- Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
- Klik op "Repareer".
- Er verschijnt een nieuw venster met een aantal knoppen.
- Klik op de knop "Repareer" en wacht de reparatie geduldig af.
- Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPCleaner.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgend bericht.
(Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)
Stap 2:
Rechtsklik op
Start en klik op
Opdrachtprompt (administrator).
Typ in het zwarte venster
SFC /SCANNOW en druk op de enter-toets. (let op de spatie!)
Als dit klaar is, kopieer het bestand
C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log eerst naar je bureaublad.
Ga naar
http://www.filedropper.com.
Klik op de groene knop "
Upload File".
Selecteer het bestand
CBS.log op je bureaublad en klik op
Openen.
Na het uploaden:
Kopieer en plak de link
in het kader onder "
Link To Share This File With Anyone:" in je volgend bericht.