Hallo HJT team,
Ik zou erg graag jullie feedback krijgen op mijn meest recente HJT log file.
Aanleiding is een (phishing?) mail zogenaamd van KPN. We hebben per ongeluk op een link geklikt (er stom maar ja, moment van onoplettendheid), ter info: de link verwees naar de volgende url: ow.ly/iacf30eplpo
Ik heb de procedure van multidesk.be uitgevoerd, maar zij geven geen jammer genoeg feedback meer op HJT log files. Deze procedure betreft het achtereenvolgens uitvoeren van GV Cleaner, CCleaner, MalwareBytes antimalware (353 bedreigingen in quarantaine geplaatst...zie attachment)
en vervolgens een HJT log maken (heen attachment toegevoegd).
Daarna heb ik nog AdwCleaner en Junkware Removal Tool uitgevoerd (volgens procedure Helpmij forum), maar zij analyseren ook geen HJT log files meer.
Vervolgens op jullie forum uitgekomen en de Farbar Recovery Scan tool uitgevoerd, zie attachments
en vervolgens een nieuwe HJT logfile gemaakt zie attachment:
Aanleiding voor dit alles dus de verdachte mail van "KPN" maar we hebben op deze computer, een DELL laptop met Windows 10 Home ook zo nu en dan last van een foutmelding welke een blauw scherm oplevert (geen memory dump) met de mededeling "Stopcode DPC Watchdog violation".
Ik ben benieuwd of de HJT log file nu schoon is, of dat er nog acties nodig zijn.
Alvast zeer bedankt voor jullie hulp!
Vriendelijke groeten,
Maarten