Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Wilsophie
Lid
Berichten: 98
Lid geworden op: 28 dec 2009 19:49

Ik kan geen OTL com vinden in de Explorer. Het wordt mij ook allemaal teveel. En er staat niet zo veel bijzonders op deze laptop. Misschien wil je helpen met een backup, en een nieuwe installatie. Ben ik daartoe in staat? Of is dat heel moeilijk. Ik zit nu dagen achter de laptop en ga vanaf woensdag een paar dagen weg en ik begrijp dat je van mijn privé dingen niets wil weten, maar mijn man heeft daar wat moeite mee. Dusdan liever een nieuwe installatie. Terug naar Windows? Garantie zou een optie zijn, maar ik weet niet eens meer waar ik hem gekocht heb. En dat vind ik ook veel gedoe.
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Update:
Dit probleem is opgelost. Het werd veroorzaakt doordat Avast een belangrijk systeembestand verwijdert had. Opgelost door het bestand te herstellen vanuit de Avast viruskluis.

Dit topic wordt gesloten.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.

Terug naar “Opgeloste virus- en overige malware topics”