Toen heb ik weer screenshots gemaakt want de datum van de bestaande CMD was vorig jaar toen de Windows 10 geinstalleerd werd en hij staat volgens mij nog steeds in die "downloadmap".

Welkom op HijackThis, op dit forum kan je terecht voor gratis hulp bij het verwijderen van virussen, malware en andere schadelijke software. Als gast kan je alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren.
Ben je tevreden over de manier waarop onze medewerkers je geholpen hebben op HijackThis.nl? Of wil je HijackThis.nl een hart onder de riem steken om dit vrijwilligerswerk verder te kunnen blijven doen? Overweeg dan eens of je een (vrijblijvende) donatie aan ons forum kan doen. Met dank bij voorbaat voor de donatie die je aan HijackThis.nl hebt gedaan!
Jawel, het is goed verplaatst. Op het bureaublad is zowiezo niet goed.Misschien heb ik het toch niet goed verplaatst dat cmd ding? Ik heb hem op het bureuablad gezet
Yep, er is iets goed mis.Wat zou het toch leuk zijn als er eindelijk eens iets lukt. ( GRR).
Pas op met zogenaamde reg. cleaners, pc boosters en dergelijke. Ze beloven meer dan ze waarmaken.Ik liep vast met het downloaden van nieuwe programma's b.v. Ccleaner of Reg. cleaner
Je daarover vervelend voelen is helemaal niet nodig. We proberen je zo goed mogelijk te helpen door eerst het probleem te repareren. Een her-installatie is een laatste optie.Ik heb echt nog nooit zo lang met een probleem gezeten waar u of wie danook zo veel tijd in moet steken en dat vind ik toch een beetje vervelend.