Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
friedbusser
Lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 jan 2018 20:41

Beste Hijackthis,

Een tijdje geleden heb ik al eens om jullie hulp gevraagd en het resultaat wat best bevredigend.
Na een tijdje is het probleem helemaal teruggekomen zover dat ik mijn laptop zelfs niet meer kon opstarten.
Nu heb ik een propere Windows aangekocht en laten installeren door mijn schoonzoon die hier meer kaas heeft van gegeten dan ikzelf.
Hij heeft daar heel wat werk mee gehad maar ik vind het resultaat nog niet bevredigend.
Ik heb ook alle drivers van BTO geupdated, maar er zijn enkele drivers bij die ik niet kan updaten. Misschien is dit één van de oorzaken die de laptop vertragen.
Bij deze vraag ik nog eens jullie hulp.
Alvast bedankt,
Wilfried
Een logfiltje is bijgevoegd.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Stap 1:
Schakel eerst Systeemherstel in. Hoe je dat doet lees je hier.

Stap 2:
Open Apparaatbeheer.
Maak een screenshot, hoe je dat doet lees je HIER.
Upload dit bestand naar https://www.imgdumper.nl.
Je krijgt dan een aantal links. Post alleen de eerste link in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
friedbusser
Lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 jan 2018 20:41

Voila,

Dit is de link die het eerst voorkomt.

Afbeelding
Gebruikersavatar
friedbusser
Lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 jan 2018 20:41

Afbeelding
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

In Apparaatbeheer, open Netwerkadapters en post hiervan ook een screenshot.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
friedbusser
Lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 jan 2018 20:41

Ik krijg steeds de foutmelding "ongeldig bestandsextensie"
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Wanneer/waarbij ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
friedbusser
Lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 jan 2018 20:41

als ik het bestand wil bijvoegen.
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Afbeeldingen kan je niet als bijlage posten.
Gebruik de instructies bij stap 2 in dit bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
friedbusser
Lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 jan 2018 20:41

Afbeelding
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Stap 1:
Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

Stap 2:
Download Open Hardware Monitor.
Pak het .ZIP bestand uit middels rechtsklik en kies "Alles Uitpakken".

Start Afbeelding OpenHardwareMonitor.exe.
Het programma scant direct je computer en toont een overzicht.
Klik op File - Save Report....
Klik op Opslaan.
Post het bestand OpenHardwareMonitor.Report.txt als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
friedbusser
Lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 jan 2018 20:41

Ik kan jammer genoeg de bijlage niet vinden. :(
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

De standaard map is Bibliotheken\Documenten.
Je kan eventueel het programma nogmaals starten en kijken welke map vermeldt wordt in het venster Save Report....
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
friedbusser
Lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 jan 2018 20:41

Je bedoeld toch file in mijn eerste post?
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Ik zie het probleem nu. De bijlage fixlist.txt in dit bericht ontbreekt.
Bij deze alsnog.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.

Terug naar “Opgeloste virus- en overige malware topics”