Gebruikersavatar
fsalomons
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 nov 2008 12:39
OS:: windows 10
AV:: KPN internetbeveiliging
Locatie: Roden

Goedendag,

Misschien kunt u mij helpen met het volgende probleem.
In google chrome krijg ik steeds weer 2-3-4-dezelfde dubbele bladwijzers die ik verwijder echter ze komen steeds weer terug. Ik heb de synchronisatie uitgezet echter dit bied ook geen soelaas. Ik krijg ook steeds een berichtenmelding met de omschrijving cadeaukaart j1jj1j1j1 http://ec2-13-125-115-230.ap-nortf.
Ik krijg soms ook een melding dat outlook actief is terwijl het niet is opgestart. Kortom er is iets aan de hand en ik weet niet hoe dit op te lossen. Hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Frits
Addition.txt
FRST.txt
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Geinteresseerd in alles wat met de computer kan en wat er ook mis kan gaan:-)

Frits
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3503
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Stap 1:
Sluit alle openstaande programma's.
De-installeer het programma Bonjour.
Herstart de computer.

Stap 2:
Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
fsalomons
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 nov 2008 12:39
OS:: windows 10
AV:: KPN internetbeveiliging
Locatie: Roden

Hallo ,
Dank voor je hulp. Bij deze het bestand zoals je gevraagd hebt.
groet,
Frits
Fixlog.txt
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Geinteresseerd in alles wat met de computer kan en wat er ook mis kan gaan:-)

Frits
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3503
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Download Afbeelding AdwCleaner (by Malwarebytes) naar je bureaublad.
Sluit alle openstaande programma's.
Rechtsklik op AdwCleaner en klik op 'Als administrator uitvoeren...'.

Klik op IK GA AKKOORD indien het welkomsvenster verschijnt.
Klik op Scan nu.
Er wordt nu eerst gecontroleerd of er updates beschikbaar zijn en zo nodig gedownload.
Na het scannen, klik op Quarantaine.
Let op: Zorg dat alle geopende werkbestanden opgeslagen zijn. De computer wordt zo meteen herstart!
Klik op Doorgaan.
Tijdens de opruim-actie kan een zwart venster verschijnen. Klik dit niet weg, dit gebeurt automatisch.

Nadat de computer herstart is, opent een logbestand.
Sluit het logbestand.
Post het bestand C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
fsalomons
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 nov 2008 12:39
OS:: windows 10
AV:: KPN internetbeveiliging
Locatie: Roden

Dag Peter,

Zoals gevraagd het bewuste bestand. Ik heb het twee keer uitgevoerd omdat het 1x niet goed ging.

Groet,
Frits
AdwCleaner[S00].txt
AdwCleaner[C00].txt
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Geinteresseerd in alles wat met de computer kan en wat er ook mis kan gaan:-)

Frits
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3503
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Is er verbetering merkbaar ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
fsalomons
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 nov 2008 12:39
OS:: windows 10
AV:: KPN internetbeveiliging
Locatie: Roden

Goedemorgen PeterJ,

Helaas komen de mappen en verwijderde bladwijzer gewoon weer terug na het verwijderd te hebben en-of opnieuw opstarten.

Groet,
Frits
Geinteresseerd in alles wat met de computer kan en wat er ook mis kan gaan:-)

Frits
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3503
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Herstel de "Google Chrome" instellingen. Hoe je dat doet lees je hier.

Geeft dat verbetering ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
fsalomons
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 nov 2008 12:39
OS:: windows 10
AV:: KPN internetbeveiliging
Locatie: Roden

Hallo,

In eerste instantie leek het na de reset te helpen. Heb alles weer opgeschoond en de "schone"bladwijzer geexporteert en opgeslagen. Vervolgens even gewacht en mij weer bij google chrome aangemeld . Helaas kwamen de "oude vervuilde" bladwijzers terug. :(

groet,
Frits
Geinteresseerd in alles wat met de computer kan en wat er ook mis kan gaan:-)

Frits
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3503
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Het lijkt erop dat er toch ergens een synchronisatie plaatsvindt.

Google Chrome Synchronisatie resetten:
  • Open Google Chrome, log in het met het Google account en klik rechtsboven op het icoon met de drie streepjes.
  • Klik op Instellingen
  • Klik nu op de optie Google dashbord.
  • Klik vervolgens in het nieuwe tabblad op de knop Stopzetten en wissen.
  • Klik in het scherm wat nu verschijnt op OK
  • Afbeelding
  • Het kan enkele uren duren voordat de wijzigingen zijn doorgevoerd.
  • Log vervolgens uit op Google Chrome.
  • Log na enkele uren even opnieuw in en kijk of de wijzigingen inmiddels zijn doorgevoerd en de problemen daarmee zijn verholpen.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
fsalomons
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 nov 2008 12:39
OS:: windows 10
AV:: KPN internetbeveiliging
Locatie: Roden

Hallo Peterj,

Ik ga even een dag afwachten en kijken of het opgelost is. Dank voor zover.

Groet,
Frits
Geinteresseerd in alles wat met de computer kan en wat er ook mis kan gaan:-)

Frits
Gebruikersavatar
fsalomons
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 nov 2008 12:39
OS:: windows 10
AV:: KPN internetbeveiliging
Locatie: Roden

Beste PeterJ,

Dank voor je ondersteuning. Tot nu toe kan ik zeggen dat na herhaalde opstarten de "opgeschoonde " bladwijzers stabiel zijn en blijven. Ik denk dat we deze case kunnen sluiten. TOP!! voor je hulp.

Groet,
Frits
Geinteresseerd in alles wat met de computer kan en wat er ook mis kan gaan:-)

Frits
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3503
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Mooi zo en graag gedaan. Dan sluit ik dit topic.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.

Terug naar “Opgeloste virus- en overige malware topics”