Pagina 3 van 3

Re: Crash dump / blauw scherm

Geplaatst: 07 aug 2020 00:09
door Williseverything
Er was zo te zien inderdaad een update. Die heb ik nu uitgevoerd. (Zou dit normaal gesproken niet automatisch moeten gebeuren of kan ik ergens instellen dat dat automatisch gebeurt?)

Re: Crash dump / blauw scherm

Geplaatst: 07 aug 2020 00:40
door Williseverything
Nog een aanvulling: daarna weer een crash, maar dit keer wordt "atikmpag.sys" niet meer genoemd (vorige keren wel altijd). Er staat nu alleen nog maar:

"Technical information:
*** STOP: 0x000000EA (0XFFFFFA8004FCDB50, 0x0000000000000000, 0x0000000000000000, 0x0000000000000000)"

Re: Crash dump / blauw scherm

Geplaatst: 07 aug 2020 16:28
door PeterJ
Start opnieuw WhoCrashed zoals in dit bericht en plak het resultaat in je volgend bericht,

Re: Crash dump / blauw scherm

Geplaatst: 08 aug 2020 13:14
door Williseverything
Bijgaand het bestand.

Re: Crash dump / blauw scherm

Geplaatst: 08 aug 2020 22:57
door PeterJ
Ga naar Configuratiescherm - Systeem
Klik aan de linkerkant op Geavanceerde systeeminstellingen.
Klik in het kader "Opstart- en herstelinstellingen" op Instellingen....
Er opent een nieuw venster. Maak hiervan een screenshot, hoe je dat doet lees je o.a. HIER.
Upload het afbeeldingsbestand naar https://www.imgdumper.nl.
Je krijgt dan een aantal links. Post alleen de eerste link in je volgend bericht.

Re: Crash dump / blauw scherm

Geplaatst: 08 aug 2020 23:19
door Williseverything
Afbeelding

Re: Crash dump / blauw scherm

Geplaatst: 09 aug 2020 23:31
door PeterJ
Download Afbeelding Speccy van Piriform.
Hiermee wordt een uitgebreide analyse van je computer gemaakt.
Let op: Indien tijdens de installatie gevraagd wordt om extra software "Google Chrome" te installeren, vink dit dan uit.

Rechtsklik op "Speccy" en klik op Als administrator uitvoeren.
Kies voor Nederlands (of Engels) en klik op Volgende(Next).
Na de analyse plaatst "Speccy" de uitkomst daarvan in een nieuw venster.
Klik nu in de menubalk op Bestand(File) en kies voor Publiceer snapshot(Publish Snapshot)
Bevestig het publiceren door JA(Yes) te klikken.
Een nieuw venster "Publiceer snapshot"("Publish Snapshot") verschijnt met daarin een link naar het analyse-rapport.
Kopieer en plak die link in je volgende bericht.

Re: Crash dump / blauw scherm

Geplaatst: 10 aug 2020 10:19
door Williseverything

Re: Crash dump / blauw scherm

Geplaatst: 15 aug 2020 11:47
door PeterJ
De-installeer de driver van je videokaart.
Herstart daarna de computer.
Na de herstart zal Windows de driver opnieuw downloaden/installeren.

Geeft dat verbetering ?

Re: Crash dump / blauw scherm

Geplaatst: 16 aug 2020 17:55
door Williseverything
Ik heb vanalles geprobeerd, maar heb tot op heden geen crash meer gehad. Ik kijk het nog even een paar dagen aan, maar het lijkt dus helemaal te zijn opgelost. Daar ben ik heel blij mee. Super bedankt alvast voor alle hulp en geduld!

Re: Crash dump / blauw scherm

Geplaatst: 16 aug 2020 17:59
door PeterJ
Mooi zo. Meld het resultaat na een paar dagen.
Gaan we dan dit topic netjes afronden.

Re: Crash dump / blauw scherm

Geplaatst: 20 aug 2020 00:10
door Williseverything
Ook de afgelopen dagen geen crash meer gehad, dus het probleem is zo te zien helemaal opgelost.

Re: Crash dump / blauw scherm

Geplaatst: 20 aug 2020 17:15
door PeterJ
Prima. We gaan afronden.

Download Afbeelding "Delfix by Xplode" hier of hier.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:
  • Activate UAC
  • Remove disinfection tools
  • Create registry backup
Klik op Run en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Deze tool maakt een logbestand. Dit hoef je niet te plaatsen.

Tools en logbestanden gebruikt in dit topic die nog niet verwijdert zijn mag je handmatig verwijderen.

Re: Crash dump / blauw scherm

Geplaatst: 20 aug 2020 21:12
door Williseverything
Ik heb alle handelingen uitgevoerd.

Re: Crash dump / blauw scherm

Geplaatst: 20 aug 2020 21:44
door PeterJ
Ok. Dan zijn we klaar en sluit ik dit topic.