Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3503
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Prima. AVG lijkt verdwenen.
Vertel hoe het nu met je computer gaat.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
Johan58
Lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 jan 2007 12:56

Hij liep zonet vanuit het niet weer vast, blijkbaar toch nog een ander probleem de oorzaak.....

Gr. Johan58
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3503
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Klik op Start - Alle programma's - Bureau-accessoires.
Rechtsklik op Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren.
Typ in het zwarte venster SFC /SCANNOW en druk op de enter-toets. (let op de spatie!)

Als dit klaar is maak je een screenshot en upload het bestand naar https://imgdumper.nl
Je krijgt dan een aantal links. Post alleen de eerste link in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
Johan58
Lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 jan 2007 12:56

Ik heb je advies opgevolgd, hierbij de link....

Afbeelding

Groet, Johan58
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3503
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Download Afbeelding WhoCrashed naar je bureaublad.
Dubbelklik op "whocrashedSetup.exe" om het programma te installeren.

Nadat 'WhoCrashed' is geïnstalleerd en opgestart, klik op de knop Analyze.

Na de analyse, kopieer en plak de gehele inhoud van het venster "Report" als bijlage in je volgende bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
Johan58
Lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 jan 2007 12:56

Hallo Peterj,

In de bijlage vind je het report...

Groet, Johan58
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3503
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Controleer de crashdump instellingen:
  • Klik op Start - Configuratiescherm - Systeem
  • Klik op Geavanceerde systeeminstellingen
  • Open het tabblad Geavanceerd en klik op de knop Instellingen in het kader Opstart- en herstelinstellingen
  • Neem de volgende instellingen over:
    Afbeelding
  • Herstart hierna de computer.
Indien weer een crash gebeurt, voer WhoCrashed opnieuw uit en post het nieuwe logbestand.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
Johan58
Lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 jan 2007 12:56

Peterj,

Hetgeen vermeld staat bij de opstart en herstelinstellingen zoals je aangaf staat al zo op mijn pc, ik heb dus niks aangepast. De computer is nu nog niet weer vastgelopen, ik laat even weten of het vastlopen nu opgelost is....

Groet, Johan58
Gebruikersavatar
Johan58
Lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 jan 2007 12:56

Hallo Peterj,

De computer is me de afgelopen dagen een paar keer vastgelopen, uit het niets, het aanvullende probleem daarbij is dat ik hem haast niet meer op kan starten. Als ik de laptop aan wil doen blij hij hangen op zwart beeld, hij gaat aan zeg maar, maar start niet door. Na herhaaldelijk op de aan en uit knop te drukken start hij wel door en lukt het soms wel en krijg ik wel weer beeld. Ik heb de crash dump toegevoegd.

Groet, Johan58
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3503
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Klik op Start - Alle programma's - Bureau-accessoires.
Rechtsklik op Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren.
Er verschijnt een zwart venster. Typ daarin CHKDSK en druk op de enter-toets.
Wacht nu geduldig tot CHKDSK klaar is.

Na het scannen:
Download ListChkdskResult.exe (by SleepyDude) en bewaar het op je bureaublad.
Rechtsklik op Afbeelding ListChkdskResult.exe en klik op Als administrator uitvoeren. De tool doorzoekt nu de computer en zal een tekstbestand tonen. Dit tekstbestand wordt tevens opgeslagen als ListChkdskResult.txt op je bureaublad.
Post dit tekstbestand als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
Johan58
Lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 jan 2007 12:56

Hallo Peterj,

Hierbij het logje.

Groet, Johan58
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3503
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Klik op Start - Alle programma's - Bureau-accessoires.
Rechtsklik op Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren.
Typ in het zwarte venster CHKDSK C: /F en druk op de enter-toets. (let op de spaties!)

Op de vraag "Wilt u dat dit volume wordt gecontroleerd zodra de computer de volgende keer wordt opgestart?" druk op J.
Herstart nu je computer.

Druk tijdens de herstart niet op een toets zodat Schijfcontrole wordt gestart.
Wacht dit geduldig af.
Let op: Laat CHKDSK minstens een paar uur lopen ook al lijkt het alsof er niets gebeurt!
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
Johan58
Lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 jan 2007 12:56

Hallo Peterj,

Ik heb je advies opgevolgd, duurde ongeveer een kwartiertje, moet ik het nu aanzien of het beter gaat?

Groet, Johan58
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3503
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Doe opnieuw een scan met CHKDSK zoals in dit bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
Johan58
Lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 jan 2007 12:56

Hallo Peterj,

Hierbij het logje.

Groet, Johan58
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Terug naar “Opgeloste virus- en overige malware topics”