Gebruikersavatar
Lordbaco
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 nov 2020 11:14
OS:: Windows 10
AV:: Windows defender
Locatie: 192.168.0.101

Hallo,

Heb een groot probleem heb al van alles geprobeerd en gedaan.
voor de rest zie bijlage.

Met vriendelijke groet,

Lordbaco
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3503
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Welkom,

Alle programma's van IObit alvast de-installeren, die zijn niet nodig.
Herstart de computer.
Doe daarna het volgende om een beter overzicht van je computer te krijgen.

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool via onderstaande link:
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)

Verplaats het gedownloade bestand naar je bureaublad. Maak geen snelkoppeling.
Rechtsklik op FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
Druk op de knop Scannen.
Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt, "FRST.txt" en "Addition.txt" op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg deze 2 logbestanden als bijlage toe aan je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
Lordbaco
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 nov 2020 11:14
OS:: Windows 10
AV:: Windows defender
Locatie: 192.168.0.101

Hallo Peter,

Hierbij de bijlagen zoals jij het vraagde.

Met vriendelijke groet,

Lordbaco
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3503
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Het lijkt er op dat een programma op deze computer heeft gestaan om Windows 10 updates te blokkeren. Klopt dat ?
Is uTorrent nog geïnstalleerd ?
Is BitDefender verwijdert ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
Lordbaco
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 nov 2020 11:14
OS:: Windows 10
AV:: Windows defender
Locatie: 192.168.0.101

Hallo Peter,

Bitdefender heb ik er nooit opgehad.
U torrent staat er nog op.

Het vreemde is op mijn oude computer ook windows 10 20h0 draaide iobit volledig, nooit problemen mee gehad.
Heb daar ook uTorrent opstaan en alle programma's die ook op deze computer staan.

Schiet mij maar lek begrijp er niks van.

Met vriendelijke groet,

Lordbaco
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3503
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

IObit is overbodig en verwijdert zodat dit de fix niet in de weg zit. Die mag je weer installeren als we klaar zijn maar ik zie de noodzaak daarvan niet.
Het gebruik van Outbyte kan je beter vermijden.

Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
Lordbaco
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 nov 2020 11:14
OS:: Windows 10
AV:: Windows defender
Locatie: 192.168.0.101

Hallo Peter,

Ik heb een schone installatie gedaan en alles er weer opgezet.
Op dit moment werkt alles goed.

Hartelijk dank voor de moeite.

Met vriendelijke groet,
Lordbaco
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3503
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Oke, dan sluit ik dit topic.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.

Terug naar “Opgeloste virus- en overige malware topics”