Pagina 1 van 2

Browser problemen

Geplaatst: 20 jan 2017 09:59
door Jolanda79
Niet lang geleden heb ik mijn browser gereset (zie opgeloste topic) en ik weet niet zeker of dat hiermee te maken heeft maar ik heb wederom last van een blauwe cirkel (alleen als ik de browser open heb staan) en ik krijg steeds foutmeldingen. Ik heb 2 foutmeldingen bijgevoegd. Jullie een idee wat dit kan zijn?

Foutmeldig 1:
Deze site is niet bereikbaar
De verbinding is opnieuw ingesteld
ERR_CONNECTION_RESET

Foutmelding 2
Je verbinding is onderbroken
Er is een netwerkwijziging gedetecteerd
ERR_NETWORK_CHANGED

Re: Browser problemen

Geplaatst: 21 jan 2017 19:32
door Jolanda79
Het valt me op dat dit zich alleen in Chrome voordoet, ik werk nu even met Firefox en daar merk ik niets

Re: Browser problemen

Geplaatst: 22 jan 2017 14:14
door Eric
Mag ik een logje van onderstaande tool aub.

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Re: Browser problemen

Geplaatst: 22 jan 2017 20:21
door Jolanda79
Hi Eric,

In de bijlage de 2 logjes die ik zojuist heb gemaakt

Re: Browser problemen

Geplaatst: 23 jan 2017 10:25
door Eric
Ik zie toch geen gekke dingen.

We gaan Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) opnieuw gebruiken.
  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

Re: Browser problemen

Geplaatst: 23 jan 2017 19:00
door Jolanda79
Op zich goed dat er geen gekke dingen te zien zijn toch? :lol:
In de bijlage het nieuwe bestand

Re: Browser problemen

Geplaatst: 24 jan 2017 18:26
door Eric
Download Afbeelding AdwCleaner (by Malwarebytes) naar je bureaublad.

Sluit alle openstaande programma's.
Rechtsklik op AdwCleaner en klik op 'Als administrator uitvoeren...'.

Klik op Scannen.
Na het scannen, klik op Verwijderen.
In het venster '- AdwCleaner – Programma's sluiten -' klik op OK.

Tijdens de opruim-actie zullen de snelkoppelingen verdwijnen, dit is normaal.
Na het verwijderen verschijnen 2 meldingen:
In het venster '- AdwCleaner – Informatie -' klik op OK.
In het venster '- AdwCleaner – Herstart benodigd -' klik op OK.

Nadat de computer herstart is, opent een logbestand.
Sluit het logbestand.
Post het bestand C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C..].txt als bijlage in je volgend bericht.
Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier. :wink:

Re: Browser problemen

Geplaatst: 24 jan 2017 18:44
door Jolanda79
Hierbij de bijlage

Re: Browser problemen

Geplaatst: 24 jan 2017 19:05
door Jolanda79
Ik heb even een timer aangezet, om de gemiddeld 20 seconden verschijnt er 3 seconden een blauwe cirkel, alleen in Chrome. Om te testen heb ik alle programma's afgesloten en gekeken of de cirkel er ook komt als ik op het bureaublad kijk, dit is niet het geval.

Re: Browser problemen

Geplaatst: 25 jan 2017 18:44
door Eric
Google Chrome Synchronisatie resetten:
  • Open Google Chrome, log in het met het Google account en klik rechtsboven op het icoon met de drie streepjes.
  • Klik op Instellingen
  • Klik nu op de optie Google dashbord.
  • Klik vervolgens in het nieuwe tabblad op de knop Stopzetten en wissen.
  • Klik in het scherm wat nu verschijnt op OK
    Afbeelding
  • Het kan enkele uren duren voordat de wijzigingen zijn doorgevoerd.
  • Log vervolgens uit op Google Chrome.
  • Log na enkele uren even opnieuw in en kijk of de wijzigingen inmiddels zijn doorgevoerd en de problemen daarmee zijn verholpen.

Re: Browser problemen

Geplaatst: 26 jan 2017 22:47
door Jolanda79
Helaas heeft dit niet mogen werken, heb Chrome een dag niet gebruikt na de reset, en zojuist getest. Na x tijd is de verbinding verbroken en krijg ik de error melding 2 weer in beeld :(

Re: Browser problemen

Geplaatst: 27 jan 2017 11:33
door Eric
Hallo,


Ga naar Start > Configuratiescherm > Software "Programma's en Onderdelen".
Selecteer Google Chrome en verwijder deze geheel van de computer.



Start opnieuw op.


Download vervolgens Afbeelding Old Chrome Remover naar bijvoorbeeld het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op OldChromeRemover-0.5 en kies voor de optie uitvoeren als administrator.
  • Er verschijnt nu een zwart commandprompt scherm, wacht vervolgens tot de onderstaande melding verschijnt.
Afbeelding
  • Druk vervolgens op de toets Y om de verouderde versie(s) van Google Chrome te verwijderen.
  • Wanneer dit gereed is klikt u op een willekeurige toets, b.v. de spatiebalk om het programma te sluiten.
  • Herstart de computer en download Google Chrome en installeer deze opnieuw.

Re: Browser problemen

Geplaatst: 27 jan 2017 19:43
door Jolanda79
Stappen doorlopen, helaas zonder resultaat.

Het hele vreemde is dat wanneer ik Chrome opnieuw installeer, direct al mijn favorieten er weer staan, terwijl ik niet ingelogd ben bij Chrome.

De remover vind overigens geen oude versies van Chrome.

Re: Browser problemen

Geplaatst: 28 jan 2017 12:06
door Eric
Download Afbeelding ResetBrowser naar het bureaublad.
  • Sluit eerst alle openstaande programma's en browsers.
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op ResetBrowser.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Als het scherm "About ResetBrowser" opent klik daar dan "OK".
  • Het scherm van "ResetBrowser" opent.
Afbeelding
  • Klik Reset Chrome. .

Re: Browser problemen

Geplaatst: 28 jan 2017 17:41
door Jolanda79
Helaas -.-

Chrome is opnieuw geïnstalleerd, zonder bladwijzers. Heb bewust niet ingelogd om te kijken wat er dan gebeurt, maar het probleem blijft hetzelfde