Pagina 2 van 2

Re: Outlook problemen

Geplaatst: 22 mei 2017 23:14
door Nicole21
Beste Abbs,

Hoewel in back-ups op mijn C:schijf en externe harde schijf heb,
was ik alles nog voor de zekerheid nog eens aan 't plakken in Word,
(ik wist trouwens toch niet hoe ik deze back-ups terug moest zetten),
Ik was al een heel eind op weg met het veilig stellen van alles in Outlook, toen ik getipt werd om het volgende te doen:
- Sluit Outlook af
- Zoek lokatie van scanpst.exe
- en voer deze uit
- ik moest bladeren naar C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Microsoft\Outlook (outlook.pst)
- druk op OK

De reparatie starte en na 30 seconden was het klaar....
Toen ik Outlook opnieuw starte was de 'vreemde' mail (die vet gedrukt bleef staan en niet verwijderd kon worden) weg !!!
Jipie !! :D

Dank voor jouw hulp.
Kan ik de EmsisoftEmergencyKit op mijn computer laten staan en regelmatig gebruiken om mijn computer te scannen ?
Had je verder nog gekke dingen in mijn logs gezien ?

Weltrusten, Nicole

Re: Outlook problemen

Geplaatst: 23 mei 2017 09:09
door abbs
Nicole21 schreef: 22 mei 2017 23:14 Ik was al een heel eind op weg met het veilig stellen van alles in Outlook, toen ik getipt werd om het volgende te doen:
Deze tip stond ook in Stap 3. dat je moest uitvoeren :wink:
Stap 1. Maak je mappen en bestanden zichtbaar Uitleg.
Stap 2. Zoek je Outlook PST-bestand Uitleg.
Stap 3. Voer het herstellen van PST-bestand uit Uitleg.
Kan ik de EmsisoftEmergencyKit op mijn computer laten staan en regelmatig gebruiken om mijn computer te scannen ?
Ja hoor dat kan, verder zag het er goed uit. Farbar Recovery Scan Tool met bijbehorende logjes mag je weer verwijderen en zijn we klaar.

Re: Outlook problemen

Geplaatst: 23 mei 2017 19:39
door Nicole21
Ach, sorry hoor. Zover was ik nog helemaal niet.
Zoals ik al zei, ik was eigenlijk nog bezig om mijn mail de kopieen en plakken, toen een buurman me dit vertelde.
Ik had jouw stappen nog niet doorgenomen.
In ieder geval heel hartelijk dank !
Ik kan weer vooruit. :D

Re: Outlook problemen

Geplaatst: 23 mei 2017 19:57
door abbs
Hallo,

Ik ben blij dat het probleem is opgelost (door wie dan ook).

Met het onderstaande tooltje ruim je o.a. alle gebruikte tools op:

Download Afbeelding Delfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet een vinkje voor het volgende item:
  • Remove disinfection tools
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.
Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.