Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
RBDB
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jul 2017 21:54

1. beschrijving probleem
Overgrote deel van de websites laden zeer traag en/of stoppen met laden. Zeer opvallend bij facebook, youtube en webmail, maar ook andere pagina’s en zoekresultaten uit google laden soms heel traag. Met veel refreshen lukt het dan soms wel. Alsof ik terug in de tijd van internetsnelheid van een inbelverbinding zit.
In taakbeheer zie ik dat netwerkgebruik altijd zeer laag is (0%), met uitzondering van enkele spikes/pieken/piekjes op het monitordiagram.

2. reeds geprobeerd
Verschillende browsers (firefox, chrome, IE)
Getest op 3 verschillende netwerken
Malwarebytes anti-malware (in safe modus)
Avast (opstartscan)

Maar geen verschil/verbetering.

Dank bij voorbaat voor wie me kan helpen :)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Welkom,

Je gebruikt Windows Vista. Deze Windows versie wordt sinds 11 April 2017 niet meer ondersteund en ontvangt geen updates meer. Het is daarom aan te raden deze te vervangen.

Er zijn problemen met je harde schijf.
Zorg dat je backups hebt van je belangrijke bestanden!

Doe daarna het volgende:
Klik op Start - Uitvoeren.
Typ CMD in het invoerveld en klik op OK.
Er verschijnt een zwart venster. Typ daarin CHKDSK en druk op de enter-toets.
Wacht nu geduldig tot CHKDSK klaar is.

Na het scannen:
Download ListChkdskResult.exe (by SleepyDude) en bewaar het op je bureaublad.
Rechtsklik op Afbeelding ListChkdskResult.exe en klik op Als administrator uitvoeren. De tool doorzoekt nu de computer en zal een tekstbestand tonen. Dit tekstbestand wordt tevens opgeslagen als ListChkdskResult.txt op je bureaublad.
Post dit tekstbestand als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.

Terug naar “Virus- en malwarebestrijding logfile-sectie”