Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
cloudmar
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 dec 2017 21:50

Goedenavond,
Ik heb volgens het netwerkcentrum geen internet op mijn pc, maar ik kan via de browser wel gewoon op internet...Doordat het netwerkcentrum steeds blijft aangeven dat ik geen verbinding heb, kan ik ook geen updates uitvoeren of via de Windows appstore, apps downloaden. Zouden jullie me hierbij kunnen helpen? Ik heb al een hijackthis scan gemaakt, deze zit bij de bijlage. Bij voorbaat dank!!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Ik heb je even verplaatst om je beter te kunnen helpen.

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
cloudmar
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 dec 2017 21:50

Hallo abbs,

Dank je voor je snelle reactie, en het verplaatsen van het item:) Bij deze de logfiles van de scan.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Waar gebruik jij de volgende programma's voor:
Bitdefender Agent
Hide My IP 6



Update je Java 8 Update 121 https://www.java.com/nl/download/

Stap 1.
Sleep nu eerst de tool Farbar Recovery Scan Tool (FRST) van uit je Downloads map naar je bureaublad!

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Fixlist.txt

Stap 2.
Download Afbeelding MalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.
  • Dubbelklik op mbam-setup-3.X.X.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Volg de verdere aanwijzingen tijdens de volledige installatieprocedure.(deactiveert meteen de proefversie Handleiding).
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren. Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates.
  • De scan wordt nu automatisch gestart, gebruik de computer bij voorkeur niet tijdens de scan.
Na het scannen:
Als er bedreigingen zijn gevonden:
  • Klik op "Selectie in quarantaine plaatsen" en daarna op "Voltooien".
  • Er kan gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. Doe dat dan en start daarna opnieuw MBAM.
Start Malwarebytes klik op "Rapporten".
Klik op het recenste "Scanrapport > Rapport bekijken".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt).
Afbeelding
Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
cloudmar
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 dec 2017 21:50

Bitdefender wordt niet actief gebruikt op deze pc en Hide My IP 6 is volgens mij voor een vpn setup bedoeld.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Er word genoeg troep opgeruimt zo:

Stap 1.
Download Afbeelding AdwCleaner - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

AdwCleaner uitvoeren
  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner.exe en kies voor "Als administrator uitvoeren".
  • Klik vervolgens op de knop Scan.
  • Wanneer de scan gereed is Klikt u vervolgens op de knop Opruimen.
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Ok, en hierna nogmaals op Ok om de computer opnieuw op te starten.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt het logbestand automatisch geopend. "C:\AdwCleaner[C0].txt"
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.

Stap 2.
Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download Afbeelding ZHPCleaner via onderstaande link:
- ZHPCleaner (klik op de blauwe knop 'TÉLÉCHARGER !')
Bewaar het op je bureaublad.

Sluit alle programma's en internet browsers. Internet browsers zullen automatisch afgesloten worden.

ZHPCleaner uitvoeren
  • Rechtsklik op ZHPCleaner.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Klik op de knop "Akkoord" als je dit programma voor de eerste keer gebruikt.
  • Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
  • Let op: Laat het programma nog niets repareren!
  • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPCleaner.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgend bericht.
    (Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
cloudmar
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 dec 2017 21:50

Bij deze de logfiles
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Nu even dingen doornemen voor ik verdere stappen ga ondernemen is het volgende:
KMSAutoS <== dit programma word gebruikt om je Office of Windows legaal te maken door dit programma loop je beveiligings risico's.

Bitlord
Popcorn Time
Webteh
Via onderhnd deze programma krijg je veel malware/adware binnen waardoor jij aan deze problemen ben gekomen.
Als ik verder ga met het schoonmaken ben jij deze programma's kwijt, hier wil ik je voor waarschuwen voor ik verder ga.
Verder staan er ook meerdere dingen op je pc waaraan ik zie dat je het niet zo nou neemt met de veiligheid waardoor er
steeds weer problemen ontstaan, ik ben geen politie agent maar wil het je wel vertellen voor je eigen veiligheid en je privacy.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
cloudmar
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 dec 2017 21:50

dat is prima, haal maar weg:)
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Ik denk dat je Office illegaal is er is al een goedkope oplossing voor: https://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopi ... 13&t=21287


Sluit alle programma's en internet browsers. Internet browsers zullen anders automatisch afgesloten worden.

Start opnieuw Afbeelding ZHPCleaner.
  • Rechtsklik op ZHPCleaner.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
  • Klik op "Repareer".
  • Er verschijnt een nieuw venster met een aantal knoppen.
  • Klik op de knop "Repareer". Wacht de reparatie geduldig af.
  • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPCleaner.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgend bericht.
    (Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
cloudmar
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 dec 2017 21:50

Ik probeer het programma ZHPClearner te openen maar ik krijg steeds een melding dat hij een update moet doen maar ik kom niet meer in het scan scherm? Wat doe ik verkeerd?
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

cloudmar schreef: 03 dec 2017 20:53 Ik probeer het programma ZHPClearner te openen maar ik krijg steeds een melding dat hij een update moet doen maar ik kom niet meer in het scan scherm? Wat doe ik verkeerd?
Verwijder hem weer, herstart je pc en installeer hem opnieuw.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
cloudmar
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 dec 2017 21:50

Ok gelukt:)

BIj deze de log
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,


Download Afbeelding CCleaner-Slim naar het bureaublad.

Afbeelding

Installeer CCleaner en start CCleaner op.
  • Klik in de linker kolom op Cleaner.
  • Klik achtereenvolgens op Analyseren en Schoonmaken.
  • Klik vervolgens in de linker kolom op Register en klik op Scan naar problemen.
  • Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK.
  • Dan krijg je de vraag om een back-up te maken, klik op JA. en kies dan Herstel alle geselecteerde fouten.
  • Sluit hierna CCleaner af.

Vertel er ook bij hoe het hierna gaat?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
cloudmar
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 dec 2017 21:50

Hallo abbs,

Heb ccleaner laten schoonmaken, maar de melding van geen internet blijft aanwezig. En ook updates wil ook nog niet zo best.

Terug naar “Virus- en malwarebestrijding logfile-sectie”