Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hehoo schreef: 06 feb 2018 18:03 De fix gedaan, Trusteer lag blijkbaar wat dwars, een aantal items met 'Impossible d'arrêter le service' - Service kan niet gestopt worden, 'clé impossible à supprimer. Accès refusé' - Toegang tot sleutel geweigerd.

Maar zo te zien is alles wat de weigeringen gaf na herstart wel verwijderd en gestopt.
Na de herstart is de restant verwijderd ja, je mag FRST en bijbehorende logjes verwijderen en zijn we klaar.
Deze fixlist helpt natuurlijk niet om van mijn andere pc ook Trusteer te verwijderen... :cry:
Nee, de fix is pc gebonden probeer het eerst handmatig lukt het niet kan je altijd nog FRST erop los laten.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
Hehoo
Lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 05 jul 2008 18:17

Ga ik doen.

Dank je wel voor al je hulp Abbs, hopelijk zijn jullie voorlopig weer van me af.

Fijne dag en vast wel weer eens tot ziens/lezens
Gebruikersavatar
Hehoo
Lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 05 jul 2008 18:17

Oh, wat ik alleen nog tegenkom (ik zocht op ZHP met ZoekEverything want ik wist weer niet meer waar die was):

In de map AppData/Roaming/ZHP/Quarantaine staan nog tientallen bestanden van 2013 t/m 2017, kan ik die zo handmatig deleten? Na zoveel jaren in quarantaine lijken ze mij niet meer nodig :D
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hehoo schreef: 07 feb 2018 08:13 Oh, wat ik alleen nog tegenkom (ik zocht op ZHP met ZoekEverything want ik wist weer niet meer waar die was):

In de map AppData/Roaming/ZHP/Quarantaine staan nog tientallen bestanden van 2013 t/m 2017, kan ik die zo handmatig deleten? Na zoveel jaren in quarantaine lijken ze mij niet meer nodig :D
Dat lijkt mij ook, dus verwijderen maar :)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.

Terug naar “Virus- en malwarebestrijding logfile-sectie”