Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Rechtsklik op Start en klik op Uitvoeren.
Typ in de invoerbalk MSCONFIG en druk op de enter-toets.
Het venster "Systeemconfiguratie" verschijnt nu.
Open het tabblad Opstarten en klik op Taakbeheer openen.
Doorloop de lijst met items en schakel de items uit die je niet telkens gebruikt als Windows start. In geval van problemen kan je deze eenvoudig weer inschakelen.
Laat in ieder geval je antivirus programma ingeschakeld.
Sluit het venster en herstart de computer.

Enige verbetering hierna ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
gerrithingst
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 feb 2013 11:40

Hallo Peter,

kan je zonder pardon daar de programma's uitschakelen.... op de virus programma's en dropbox na dan??

het is niet zo dat hier nog systeem dingen moeten worden geladen die in die programma's staan die moeten worden opgestart..?? het vis een hele lijst..dus je zou zeggen ind de lijst kleiner maken dan start hij ook sneller.
Hoe gaat dat dan bij het afsluiten dan....dat duurt best wel lang.

Afbeelding

heb ik voor de rest goede beveiliging op mijn laptop?? of zal ik toch een betaalde versie van bv. avast of Malwarebytes moeten kopen om echt tegen alles bestand te zijn...wat zou jij mij dan aanraden..??

ik denk dat het verder wel goed draait, alleen heb ik nog steeds wel last van die usb driver...

met vriendelijke groet,

Gerrit
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

kan je zonder pardon daar de programma's uitschakelen.... op de virus programma's en dropbox na dan??
Ja, doe het wel 1-voor-1 zodat je kan zien of er verbetering is of niet.
Hoe gaat dat dan bij het afsluiten dan....dat duurt best wel lang.
De gedachte is: Wat niet gestart is, hoeft bij afsluiten ook niet gestopt te worden. :wink:

Avast is prima. !00% garantie heb je nooit, ook niet bij betaalde versies.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.

Terug naar “Virus- en malwarebestrijding logfile-sectie”