Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
SirMike
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 mar 2006 21:35

Beste allen,

Ieder keer als ik mijn computer opnieuw opstart, dan komt het programma die ik er voor hebt verwijderd, weer terug.
Het gaat om het programma discord. Ik heb dit met revo uninstaller gewist en met een grondige zoektocht ook de restanten. Vervolgens als ik mijn computer opnieuw opstart dan zie ik dit programma na verloop van tijd weer terug op m'n bureaublad staan en lijkt het net of het programma nooit is verwijderd.
Hopende dat dit geen malware o.i.d. is wil ik graag uitzoeken of er iets met de computer is die dat veroorzaakt.
De logjes zijn bijgevoegd.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Er staan nog een aantal bestanden van "Discord" op je pc via de volgende fix kan je ze verwijderen:

AfbeeldingAfbeelding

Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
Fixlist.txt
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Ook heb je een zeer verouderde Ccleaner update die: https://filehippo.com/download_ccleaner/
Vink tijdens het installeren het mee liftende software uit.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.

Terug naar “Virus- en malwarebestrijding logfile-sectie”