Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Wendy
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 06 mei 2008 14:38

Hallo hierbij beide logjes
setupapi.dev.log
WindowsUpdate.log
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Stap 1:
Download Afbeelding Farbar Service Scanner en bewaar het op je bureaublad.

Rechtsklik op FSS en klik op "Als administrator uitvoeren".
Vink alleen de volgende items aan:
  • Internet Services
  • Windows Firewall
  • System Restore
  • Security Center/Action Center
  • Windows Update
  • Windows Defender
Klik op Scan.
Na het scannen zal een logje verschijnen op je bureaublad, "FSS.TXT".
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.


Stap 2:
Download Afbeelding Malwarebytes Anti-Rootkit naar het bureaublad.
Klik HIER voor de complete handleiding.

Rechtsklik op "mbar-<versienummer>.exe" en klik op Als administrator uitvoeren.

Klik op OK om het bestand uit te pakken op het bureaublad.
Klik in het introductiescherm op Next om door te gaan.
Klik in het volgende scherm op Update om Malwarebytes Anti-Rootkit van de laatste definities te voorzien.
Klik als de update gereed is op Next en klik hierna op Scan.
Als de scan gereed is en er geen malware is gedetecteerd klik dan op Exit.
Indien er malware wordt gedetecteerd zorg dat de items zijn aangevinkt en klik op Cleanup en herstart de computer.
Open na de herstart de map van MBAR en plaats de twee onderstaande log bestanden als bijlage in je volgend bericht:
  • mbar-log-<datum> (<tijdstip>).txt
  • system-log.txt
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
Wendy
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 06 mei 2008 14:38

hierbij de logjes
mbar-log-2018-05-23 (21-49-58).txt
FSS.txt
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
Wendy
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 06 mei 2008 14:38

hierbij de fixlog
Fixlog.txt
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Herstart de computer en controleer Windows Update.
Enige verbetering nu ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
Wendy
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 06 mei 2008 14:38

helaas krijg ik dezelfde melding als de vorige keer.
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Download Afbeelding OTL naar je bureaublad.

Sluit alle openstaande programma's zodat het programma ongestoord zijn werk kan doen.
Dubbelklik op OTL.com om het programma te starten.
Zet een vinkje bij Scan All Users.
Klik op de knop Quick Scan.
Verander verder geen instellingen van OTL. De scan zal niet heel erg lang duren.

Na de scan zullen twee kladblok-vensters geopend worden, OTL.txt en Extras.txt.
Deze bestanden zijn opgeslagen in dezelfde locatie als OTL.
Sluit beide logbestanden.
Post beide bestanden als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
Wendy
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 06 mei 2008 14:38

Hallo,

Hierbij de logjes.
Nog steeds heel erg bedankt voor alle moeite!
OTL.Txt
Extras.Txt
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Heb je TotalAV weer geïnstalleerd ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
Wendy
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 06 mei 2008 14:38

Total AV werkt, ik ben nu een snelle scan aan het uitvoeren.
Maar ik krijg nog steeds melding dat hij het niet doet. Dat ik toestemming moet geven, daarna accepteer ik dat en dan crashed(?) die...

Windows Update werkt nog steeds niet. Zelfde melding.
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Total AV werkt, ik ben nu een snelle scan aan het uitvoeren.
Ik snap het even niet. TotalAV had je toch al verwijdert. Waarom staat het er nu weer op ?
Bovendien staan er onderdelen van Avira en AVG op je computer. Waarschijnlijk restanten van een eerder gebruikt antivirus programma.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
Wendy
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 06 mei 2008 14:38

nee ik heb total av niet verwijderd. Of heb ik dat gemist?

Total AV werkt nog niet, bleef hangen op 44%.

Moet ik Total AV verwijderen en opnieuw installeren dan?
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

In dit bericht schrijf ik:
De-installeer nu TotalAV en vertel of dit gelukt is.
In je antwoord daarop zeg je:
, ja dat is gelukt
Ik ging er vanuit dat TotalAV dan ook ge-deinstalleerd was.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
Wendy
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 06 mei 2008 14:38

Sorry! Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Ik zal hem nu de-instaleren en weer instaleren

Terug naar “Virus- en malwarebestrijding logfile-sectie”