Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Paul_01
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 mar 2018 13:16

Hallo,

Na het inloggen met mijn laptop bij een site verschijnt telkens de mededeling "too many redirects'

Zelf geprobeerd:
in te loggen met 2 andere apparaten
in te loggen via 2 andere browsers
browser opnieuw geinstalleerd, updates gecheckt en gescand
maar zonder resultaat

Groet,
Paul
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Wij zijn vrijwilligers die proberen zo snel mogelijk een onderwerp op te pakken, ik zie ook twee namen fsas en Paul?
Fsas zou dit ook moeten weten die heeft de cursus ook geprobeerd te volgen.

Dan over het probleem, krijg je deze mededeling als je een eigen website bezoekt?
Of een bepaalde site, welke is dat?

Open de map Downloads en sleep de tool FRST naar je bureaublad!

Afbeelding Afbeelding

Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
Fixlist.txt
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
Paul_01
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 mar 2018 13:16

Hallo abbs,

Dank voor je reactie.

Ik heb dit probleem maar met een bepaalde site: btcdirect
Nadat ik mijn inloggegevens heb ingevoerd krijg ik de melding: too many redirects
Na inloggen via een andere desktop vanmiddag krijg ik dezelfde melding.

Groet,
Paul
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Het lijkt wel of het probleem bij hun site ligt want het volgende is al geprobeerd toch:
Via een andere pc?
Zijn het laptops die je bezit?
Via welke browsers heb je geprobeerd?


Stap 1.
Schakel uw Antivirussoftware tijdelijk uit en download Afbeelding ZHPCleaner via de volgende link:- ZHPCleaner.
Klik op daar Afbeelding en sla het op je bureaublad op.

Sluit alle programma's en internet browsers. Internet browsers zullen anders automatisch afgesloten worden.

ZHPCleaner uitvoeren
  • Rechtsklik op ZHPCleaner.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Klik op de knop "Akkoord" als je dit programma voor de eerste keer gebruikt.
  • Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
  • Let op: Laat het programma nog niets repareren!
  • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPCleaner.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgend bericht.
    (Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)

Stap 2.
Download de Afbeelding Emsisoft Emergency Kit naar het bureaublad.
Klik hier voor de complete / uitgebreide handleiding van de Emsisoft Emergency Kit.
  • Dubbelklik op "EmsisoftEmergencyKit.exe".
  • Klik vervolgens op de knop "Install" en de bestanden worden nu automatisch uitgepakt naar de systeemschijf "C:\EEK".
  • Wanneer het uitpakken gereed is opent de map "C:\EEK" dubbelklik op "Start Emergency Kit Scanner".
  • "Emsisoft Emergency Kit" opent, wanneer u de melding "Wilt u nu updaten?" krijgt klikt u op "Ja".
  • Wanneer de update gereed is klikt u op "Malware scan" wanneer u de melding "om PUP's mee scannen" krijgt klikt u op "Ja".
  • Het scannen begint, gebruik bij voorkeur de computer niet voor andere bezigheden tijdens de scan.
  • BELANGRIJK: Wanneer de scan gereed is verwijder niks en plaats ook niks in "Quarantaine".
  • Klik vervolgens op de knop "Rapport bekijken" sla dit bestand op b.v. je bureaublad en sluit EmsisoftEmergencyKit.
  • Plaats nu het gemaakte logje als als bijlage in je volgende antwoord.
    (Het logbestand is teven terug te vinden op de systeemschijf (C:\EEK\Run\Reports) met de naam scan_xxxx.txt).
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
Paul_01
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 mar 2018 13:16

Hallo abbs,

Ik heb zelf een laptop en heb het via 2 andere desktops geprobeerd.
Zelf heb ik Chrome en nog geprobeerd met Edge en Firefox.

Alvast bedankt,

Groet,
Paul
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Sluit alle programma's en internet browsers. Internet browsers zullen anders automatisch afgesloten worden.

Start opnieuw Afbeelding ZHPCleaner.
  • Rechtsklik op ZHPCleaner.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
  • Klik op "Repareer".
  • Er verschijnt een nieuw venster met een aantal knoppen.
  • Klik op de knop "Repareer". Wacht de reparatie geduldig af.
  • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPCleaner.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgend bericht.
    (Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)


Herstart je pc als dat niet is gebeurt en probeer het dan om op die site te komen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
Paul_01
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 mar 2018 13:16

Hallo abbs,

Ik heb het tekstbestand bijgevoegd.

Groet,
Paul
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Lukt het nu wel om op die site te komen?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
Paul_01
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 mar 2018 13:16

Hallo abbs,

Ik heb geprobeerd om bij de site in te loggen, maar dit lukt niet.
En krijg nog steeds de melding: 'too many redirects'

Groet,
Paul
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Log eens in met een ander account als dat kan om te testen het lijkt wel aan jou account te liggen vooral als je het via andere pc's ook probeert.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
Paul_01
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 mar 2018 13:16

Hallo abbs,

Dan ga ik een nieuw account aanmaken en kijken of het dan lukt.

Alvast bedankt.

Groet,
Paul
Gebruikersavatar
Paul_01
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 mar 2018 13:16

Hallo abbs,

Support van de site heeft nu aangegeven om te proberen het probleem op te lossen.

Heel hartelijk bedankt voor de hulp!

Groet,
Paul
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Dat is mooi het probleem moet aan hun kan zitten, maar je pc is meteen weer mooi schoongemaakt.

Met het onderstaande tooltje ruim je alle gebruikte tools op:

Download Afbeelding Delfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet een vinkje voor het volgende item:
  • Remove disinfection tools
Afbeelding
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.
Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.

Maak ook een nieuw herstelpunt Handleiding.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.

Terug naar “Virus- en malwarebestrijding logfile-sectie”