Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
NMVem
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mar 2018 09:21

Hoi hoi,

Van de een op de andere dag werkt de uitgaande mail niet meer in Thunderbird, wat exact de reden is heb ik nog niet achterhaald, maar deze laptop is tegelijkertijd ook enorm traag, loop af en toe vast en nou ja, je kent het vast wel :-)

Hopelijk kun je mij helpen de boel weer even recht te zetten en te achterhalen wat het probleem is, alvast bedankt...

Groeten,
Femke
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Ik ga je logjes even door nemen :)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Het FRST.txt logje is niet compleet, kijk of je het gehele logje kan plaatsen zo niet scan opnieuw en plaats dan weer de logjes.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.

Terug naar “Virus- en malwarebestrijding logfile-sectie”