Last van een virus, malware, spam of storende pop-ups tijdens het internetten? HijackThis helpt je graag verder.

Welkom op HijackThis, op dit forum kan je terecht voor gratis hulp bij het verwijderen van virussen, malware en andere schadelijke software. Als gast kan je alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren.

Klik hier om een gratis account te registreren!

Donaties

Ben je tevreden over de manier waarop onze medewerkers je geholpen hebben op HijackThis.nl? Of wil je HijackThis.nl een hart onder de riem steken om dit vrijwilligerswerk verder te kunnen blijven doen? Overweeg dan eens of je een (vrijblijvende) donatie aan ons forum kan doen. Met dank bij voorbaat voor de donatie die je aan HijackThis.nl hebt gedaan!

donaties

cmd.exe

Plaats hier uw logfile(s) en omschrijf zo goed mogelijk uw problemen.
swolfs
Lid

Re: cmd.exe

Bericht door swolfs » 07 apr 2018 23:02

ik heb live mail al verwijderd. kon gelukkig mijn mails doorsturen.

verder doet de laptop het weer zonder gekke schermen. hartstikke bedankt voor de hulp!!!!

Wilco

smeenk
Lid van verdienste
Besturingssysteem: W7 en W10
Bescherming: Uitgeschakeld
Contacteer:

Re: cmd.exe

Bericht door smeenk » 08 apr 2018 01:05

Hoi Wilco

Dat is mooi om te horen :)
Ik raad je nog wel aan om je systeem eens volledig te scannen met een antivirus/antispywarescanner om er zeker van te zijn dat alles nu schoon is.

Daarna zou ik het een paar dagen aanzien en als alles probleemloos werkt het volgende uitvoeren:

Download Afbeelding Delfix by Xplode naar het bureaublad, deze zal de gebruikte tools en logbestanden weer verwijderen.

Klik met de rechtermuisknop op AfbeeldingDelfix.exe en kies voor de optie: AfbeeldingAls administrator uitvoeren.
Zet nu een vinkje voor de volgende regel:
  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Image
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt, echter hoeft u deze niet te plaatsen.

Groeten
Henri

Plaats reactie