Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

SerLojko schreef: 24 dec 2018 10:11 Helaas nog geen verbetering. Wellicht dat het account corrupt is? Ik weet het zelf echt niet meer.
Daar zit ik ook aan te denken, dus het beste kan je één nieuw account aanmaken en kijken of die dan goed werkt.
Zo ja dan kan je de items (bestanden enz) van het corrupte account daarin overzetten.(indien nodig).
Is dat gebeurt kan je het corrupte account verwijderen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
SerLojko
Lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 okt 2015 22:15

Ik heb een nieuw account aangemaakt. Hier heb ik de afgelopen tijd in gewerkt. Het gaat allemaal goed. Bedankt voor al je hulp!
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

SerLojko schreef: 13 jan 2019 07:56 Ik heb een nieuw account aangemaakt. Hier heb ik de afgelopen tijd in gewerkt. Het gaat allemaal goed. Bedankt voor al je hulp!
De opties die je nu heb zijn:
1. Kijken of je het corrupte account kan herstellen.
2. Dit nieuwe account behouden en dan de gegevens van het corrupte account naar het nieuwe plaatsen.

Belangrijk: waar je ook voor kiest maak eerst een backup voor je aan de slag gaat.

Hier enig uitleg: https://www.telegraaf.nl/tech/466204/wa ... um=organic
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.

Terug naar “Virus- en malwarebestrijding logfile-sectie”