Hallo,
Het ziet er allemaal netjes uit, een paar kleine dingetjes die we op kunnen ruimen.
Stap 1.
Het volgende programma valt onder de PUPs
Uitleg
Weg gaan naar
Programma's en onderdelen:
- Klik Windows knop plus R tegelijk in. . Type appwiz.cpl in en klik OK.
- Zoek het volgende programma, klik met je rechtermuis knop erop en kies Verwijderen.
- Browser Configuration Utility
- Volg de de-installatie instructies van het programma zelf op.
- Start indien nodig opnieuw op.
Stap 2.
Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
Klik
Windows knop plus
R tegelijk in.
"Uitvoeren" opent vul daar
Notepad in en klik daarna op "OK", Kladblok opent.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"
Code: Selecteer alles
start:
CreateRestorePoint:
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
U3 idsvc; geen ImagePath
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Geen bestand
ContextMenuHandlers5: [Gadgets] -> {6B9228DA-9C15-419e-856C-19E768A13BDC} => -> Geen bestand
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:9DF07E8F [272]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:9E76E7F3 [244]
HKLM\software\microsoft\Windows\CurrentVersion\Telephony\Providers => ProviderFileName2 -> ndptsp.tsp (Geen bestand)
Reboot:
EmptyTemp:
end
Ga naar
Bestand - Opslaan als.
Kies als locatie
bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:
fixlist.txt
Bij "Opslaan als type" selecteer je:
Alle bestanden.
Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?
Start de
Farbar Recovery Scan Tool.
Als het programma is geopend klik
Yes (Ja) bij de disclaimer. (indien nodig)
Druk op de
Fix knop.
Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als
bijlage toe aan het volgende bericht.
Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je
HIER vinden.