Mijn harde schijf is snel terug beginnen draaien zoals voorheen .. ik wil het gerust opnemen met video

MVG Vincent
Welkom op HijackThis, op dit forum kan je terecht voor gratis hulp bij het verwijderen van virussen, malware en andere schadelijke software. Als gast kan je alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren.
Ben je tevreden over de manier waarop onze medewerkers je geholpen hebben op HijackThis.nl? Of wil je HijackThis.nl een hart onder de riem steken om dit vrijwilligerswerk verder te kunnen blijven doen? Overweeg dan eens of je een (vrijblijvende) donatie aan ons forum kan doen. Met dank bij voorbaat voor de donatie die je aan HijackThis.nl hebt gedaan!
Controleer eens op Windows Updates. Je Windows 10 versie mist een aantal grote updates, je hebt versie 1803 en de nieuwste is 1903. Het downloaden/installeren van deze updates kan enkele uren duren dus wees geduldig.ik heb deze pc ook al 5 jaar en het is nog maar enkele maanden dat dit fenomeen zich voordoet.
florevincent schreef: ↑27 aug 2019 11:49 Dit is een log bestand met draaiende schijven, misschien zie je daar meer ? en ik zal ook een posten zonder draaiende schijven en opgekuist. even geduld, zal een tweede post moeten maken. tot zo