Last van een virus, malware, spam of storende pop-ups tijdens het internetten? HijackThis helpt je graag verder.

Welkom op HijackThis, op dit forum kan je terecht voor gratis hulp bij het verwijderen van virussen, malware en andere schadelijke software. Als gast kan je alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren.

Klik hier om een gratis account te registreren!

Donaties

Ben je tevreden over de manier waarop onze medewerkers je geholpen hebben op HijackThis.nl? Of wil je HijackThis.nl een hart onder de riem steken om dit vrijwilligerswerk verder te kunnen blijven doen? Overweeg dan eens of je een (vrijblijvende) donatie aan ons forum kan doen. Met dank bij voorbaat voor de donatie die je aan HijackThis.nl hebt gedaan!

donaties

log bestanden FRST

Plaats hier uw logfile(s) en omschrijf zo goed mogelijk uw problemen.
florevincent
Lid
Besturingssysteem: windows 10 home
Bescherming: panda free

Re: log bestanden FRST

Bericht door florevincent »

schijven blijven draaien, er is niets veranderd, vandaag al 5 keer en het duurt elke keer 3 minuten ... in bijlage een foto van mijn profiel. deze is van vandaag, en ik heb gisteren nog een drukkere dag gehad wel 10 keer of zo. https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
PeterJ
Moderator

Bericht door PeterJ »

We kijken nog even naar de instellingen mbt energiebeheer.

Download Afbeelding Speccy van Piriform.
Hiermee wordt een uitgebreide analyse van je computer gemaakt.
Let op: Indien tijdens de installatie gevraagd wordt om extra software "Google Chrome" te installeren, vink dit dan uit.

Rechtsklik op "Speccy" en klik op Als administrator uitvoeren.
Kies voor Nederlands (of Engels) en klik op Volgende(Next).
Na de analyse plaatst "Speccy" de uitkomst daarvan in een nieuw venster.
Klik nu in de menubalk op Bestand(File) en kies voor Publiceer snapshot(Publish Snapshot)
Bevestig het publiceren door JA(Yes) te klikken.
Een nieuw venster "Publiceer snapshot"("Publish Snapshot") verschijnt met daarin een link naar het analyse-rapport.
Kopieer en plak die link in je volgende bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
florevincent
Lid

http://speccy.piriform.com/results/s7Ff ... 7FJx7s5kGD

Ik gebruik sinds gisteren wireshark en ik word serieus aangevallen via internet....
PeterJ
Moderator

Bericht door PeterJ »

Ik gebruik sinds gisteren wireshark en ik word serieus aangevallen via internet....
Waaruit leidt je dat af ?
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
florevincent
Lid

de schijven zijn nog steeds niet gestopt ...
PeterJ
Moderator

Bericht door PeterJ »

Ik zie geen bedreiging of aanval. Het feit dat je schijven draaien wil niet zeggen dat je wordt aangevallen via internet. Andere legitieme programma's of Windows zelf kan ook regelmatig schijfactiviteit geven.
florevincent
Lid

Ja toch heb ik dat enkele maanden geleden niet gehad zoals nu ... ik vind het raar ...
PeterJ
Moderator

Bericht door PeterJ »

Blijven de schijven ook draaien als je de internetverbinding enkele uren afkoppelt ?
Plaats reactie