Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
frank2908
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 nov 2019 21:20

Tijdens het opstarten blijft na het inloggen in windows 10 het scherm lang op zwart staan. ik moet dan een paar keer op ctrl+al+del en dan weer opnieuw inloggen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Stap 1.
Ga naar de volgende locatie: Gestart vanaf C:\Users\frank\AppData\Local\Packages\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\TempState\Downloads
Open die Downloads map en sleep de tool FRST daaruit naar je bureaublad.

Afbeelding
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

Afbeelding
Fixlist.txt
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.


Stap 2.
Download Afbeelding AdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen.
  • Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties.
  • Staat de knop Next er dan is "Preinstalled Software" gevonden dat hoef je niet aan te vinken.
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken.
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
frank2908
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 nov 2019 21:20

ik kom niet bij C:\Users\frank\AppData\Local\Packages\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\TempState\Downloads
zodra ik de verborgen bestanden aanvink zoals hieronder beschreven en druk op OK, blijft de optie staan op de verborgen bestanden niet weergeven, mogelijk door een virus.

Open Verkenner vanaf de taakbalk.
Selecteer Beeld > Opties > Map- en zoekopties wijzigen.
Selecteer het tabblad Weergave en selecteer onder Geavanceerde instellingen de optie Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven en OK.

AdwCleaner kan niets bijzonders vinden (bijlage)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
frank2908
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 nov 2019 21:20

het is me gelukt op een andere manier. hierbij het fixlog
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Merk je verbeteringen?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
frank2908
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 nov 2019 21:20

nee het duurt 2 minuten na het inloggen dat het scherm op zwart blijft staan, voordat ik het bureaublad zie
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Doe het volgende eens:

Klik met de rechtermuisknop op de startknop en klik op uitvoeren, type hier het commando msconfig gevolgd door enter.
  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Taakbeheer openen"
  • Schakel bij het tabblad opstarten nu alles items uit door deze één voor één te selecteren en op "Uitschakelen" te klikken.(noteer eerst wat allemaal is ingeschakeld hoe je niet te plaatsen)
  • Klik rechtsboven op "X" daarna op "OK" en herstart de computer.
Hoe gaat het nu?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
frank2908
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 nov 2019 21:20

heb ik gedaan, alles uitgeschakeld, na de warme start leek de pc direct op te starten, na de koude start, helaas duurt het dan weer 2 minuten voordat het bureaublad zichtbaar word
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Zet alles maar weer terug zoal het stond en voer dan de stappen uit die in deze link staan: https://support.microsoft.com/nl-nl/hel ... le-checker

Bij Stap 5. eerst het volgende doen.
Nadat u een bericht ziet met de tekst 'verificatie 100% voltooid', typt u exit.<-- voor dat je op exit klikt maak eerst een printscreen van de uitslag en plaats die hier.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
frank2908
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 nov 2019 21:20

Printscreen gaat niet, JPG word niet ondersteund. bij deze tekst bestand van de uitslag
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Heel goed: The restore operation completed successfully.

Merk je nu verbetering?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
frank2908
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 nov 2019 21:20

nee dit was geen verbetering. ik ben verder op internet gaan zoeken naar de oplossing. die heb ik inmiddels gevonden:
systeemherstel. ik vermoed dat één van de updates van Windows de boosdoener is.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

frank2908 schreef: 05 mar 2020 18:17 nee dit was geen verbetering. ik ben verder op internet gaan zoeken naar de oplossing. die heb ik inmiddels gevonden:
systeemherstel. ik vermoed dat één van de updates van Windows de boosdoener is.
Dat zou kunnen welke update was dat (het nummer staat er achter).
En heb je nu de update uitgesteld ingesteld?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
frank2908
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 nov 2019 21:20

deze update (KB4535996) is de boosdoener

https://www.techradar.com/uk/news/new-w ... is-fix-now
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Die zorgt voor vele problemen, Microsoft is bezig om die update aan te passen dus hou het in de gaten.
Dan zijn we verder klaar.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.

Terug naar “Virus- en malwarebestrijding logfile-sectie”