Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
DocAsksForHelp
Lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 06 mar 2008 22:09

Beste Helper,

Op mijn laptop ben ik ingelogd als gewone, niet administrator, gebruiker.
Ik heb de tool Frst64.exe wel gestart als administrator.
Ik heb op deze laptop ook een Administrator account.

Op mijn Acer laptop gebeurt het volgende:
  • Na opstarten flitsen er 3 Dosboxen voorbij.
  • Opstarten van bv MS Word duurt veel langer dan voorheen het geval was.
  • Java update kan niet worden uitgevoerd, error code 1618
  • Soms lijkt een knop (ok, of sluiten of kruisje rechts bovenin een venster of anders) helemaal niet te reageren op mijn muisklik.
  • Ik kan geen windows update installeren
  • Wanneer ik Firefox heb afgesloten en bijvoorbeeld Ccleaner laat draaien, blijf ik de melding krigen dat FF nog moet worden afgesloten
Hierbij stuur ik de 2 logfiles.

Alvast hartelijk dank van mij :D
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Die flitsen van die cmd schermpjes is voor de update van OneDrive.
Gebruik je die update hem eens anders kan je OneDrive beter verwijderen.

Verwijder Java eens van je pc en herstart daarna je pc (installeer hem nog niet opnieuw).

Als je dat beide heb uitgevoerd doe weer FRST.

Afbeelding

Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Zorg dat de volgende optie is aangevinkt: Afbeelding
  • Druk op de knop Scannen.
  • Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg deze log bestanden als bijlage toe in je volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.

Terug naar “Virus- en malwarebestrijding logfile-sectie”