Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Petro
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 apr 2006 22:20

Hallo
Ik dacht dat ik alles wel zo'n beetje gehad had maar nu dit weer. Bij elke virusscan (norton, hitmanpro, shredder) slaat de computer OF vast OF helemaal uit. Heb al diverse stappen ondernomen maar krijg er geen volledige virusscan meer doorheen. Vreemd want verder werkt de computer wel prima.
Wat moet of kan ik hiermee?
Gebruikersavatar
Suus
Lid
Berichten: 463
Lid geworden op: 07 mei 2005 18:59

Hopelijk is het geen probleem met je hardware. :)
Misschien moeten de scanners teveel scannen. :?

Download ATF cleaner van Atribune.

Start de computer opnieuw op in veilige modus door tijdens het opstarten getapt op F8 klikken of volgens een van deze methodes.

Dubbelklik op ATF cleaner om het programma te starten.
Op het tabblad "Main", plaats je een vinkje bij Select All.
Klik op de knop Empty Selected.
Mocht je inlogwachtwoorden van sites niet weten, haal dan het vinkje weg bij "cookies".

Gebruik je ook Firefox als browser:
Klik op tabblad "Firefox", plaats een vinkje bij Select All.
Wil je de door Firefox opgeslagen wachtwoorden behouden, dan klik je in het venster dat verschijnt op "No".
(dit verwijdert het vinkje bij "Firefox saved passwords")
Klik op de knop Empty Selected.

Gebruik je ook Opera als browser:
Klik op tabblad "Opera", plaats een vinkje bij Select All.
Wil je de door Opera opgeslagen wachtwoorden behouden, dan klik je in het venster dat verschijnt op "No".
Klik op de knop Empty Selected.
Ga naar het tabblad "Main" en klik op de knop Exit om het programma af te sluiten.

Lukt het nu wel om scans te draaien (nog steeds in veilige modus)?
Zo niet, plaats dan eens een logje van Hijack This in het HijackThislogjes-forum. ;)
Beschrijf bij het plaatsen van je log dan nogmaals je probleem.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Petro
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 apr 2006 22:20

Heb de instructies gevolgd maar helaas pindakaas...hij slaat nog vast of start vanzelf opnieuw op. Ik zal proberen zo'n log file te maken.
Gebruikersavatar
Marieke
Lid van verdienste
Berichten: 1485
Lid geworden op: 10 mei 2005 08:32

Hoi Petro,

Ik heb je log naar het hijackthislog-forum verplaatst. Je wordt daar verder geholpen ;)

Marieke :D

Terug naar “Hardware en Randapparatuur”