Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
RGV1980
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 nov 2011 16:56

Wie kan mij helpen?
Na het oplossen van wat problemen met met de startpagina van firefox http://www.hijackthis.nl/forum/viewtopi ... 34&t=31964
zijn er problemen ontstaan met mijn videokaart. Of er een samenhang is weet ik niet maar het lijkt erop dat mijn videokaart niet meer goed functioneert. Wanneer ik bijvoorbeeld het spel battlefield 3 opstart zijn de graphics erg haperig. Bij het spel PES 2011 geeft hij bij het opstarten al aan dat mijn computer niet aan de systeemeisen voldoet terwijl beide spellen voorheen vloeiend te spelen waren in 1920x1080. Wanneer ik bij settings.exe kijk van PES2011 kan ik ook niet meer kiezen voor 1920x1080.
Ik heb een geïntegreerde videokaart en daarnaast een videokaart van nvidia (GT 555M). Wanneer ik bij apparaatbeheer kijk zijn beide kaarten correct geïnstalleerd en zijn de drivers up-to date.
Gebruikersavatar
RGV1980
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 nov 2011 16:56

Kan op slot. Was het zo zat dat ik een herinstallatie heb gedaan. Alles functioneert weer naar behoren.

Terug naar “Hardware en Randapparatuur”