Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
ali1975
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 nov 2011 19:13

Hallo

Ik heb nu een ssd ocz vertex 3 gekocht en gisteravond na een mislukte installatie van windows 7 kreeg ik de eerste keer een rare zwart beeld met tekst en kon daaruit niks op uitmaken en aftellend zat ik maar te staren ? enter gedrukt en weer opnieuw begonnen met installatie dit keer ging het goed alleen de ssd geeft nu 111Gb aan en na installeren van windows is er bijna aan 30 gig verbruikt? Bij de eerste keer gaf hij netjes 118.9Gb aan !?als ik weer windows wil installeren zie ik alleen 111Gb staan en geen partities ? het is op een of andere manier WEG!?

het rare als ik in mijn computer kijk zit er in het mapje windows bestanden die ik dan vergelijk op de laptop ( is dan 142 ongeveer ) en die van mij is 4,42Gb ,en als ik dat wil verwijderen gaat hij door naar 7,nog wat Gig, maar kan het niet verwijderen omdat ik daar niet gemachtigd voor ben, maar dat klopt ook wel want dat die bestanden heb je gedeeltelijk nodig !

Ik ben radeloos wie kan mij A.u.b helpen hiermee? opnieuw installeren helpt ook niet want ik zie nergens wat staan ! alleen maar 111GB en 100MB gereserveerd!...

Alvast bedankt !!


Er is iets heel raars gebeurt maar ik kom er maar niet uit ?

Ali.
Gebruikersavatar
ali1975
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 nov 2011 19:13

ali1975 schreef:Hallo

Ik heb nu een ssd ocz vertex 3 gekocht en gisteravond na een mislukte installatie van windows 7 kreeg ik de eerste keer een rare zwart beeld met tekst en kon daaruit niks op uitmaken en aftellend zat ik maar te staren ? enter gedrukt en weer opnieuw begonnen met installatie dit keer ging het goed alleen de ssd geeft nu 111Gb aan en na installeren van windows is er bijna aan 30 gig verbruikt? Bij de eerste keer gaf hij netjes 118.9Gb aan !?als ik weer windows wil installeren zie ik alleen 111Gb staan en geen partities ? het is op een of andere manier WEG!?

het rare als ik in mijn computer kijk zit er in het mapje windows bestanden die ik dan vergelijk op de laptop ( is dan 142 ongeveer ) en die van mij is 4,42Gb ,en als ik dat wil verwijderen gaat hij door naar 7,nog wat Gig, maar kan het niet verwijderen omdat ik daar niet gemachtigd voor ben, maar dat klopt ook wel want dat die bestanden heb je gedeeltelijk nodig !

Ik ben radeloos wie kan mij A.u.b helpen hiermee? opnieuw installeren helpt ook niet want ik zie nergens wat staan ! alleen maar 111GB en 100MB gereserveerd!...

Alvast bedankt !!


Er is iets heel raars gebeurt maar ik kom er maar niet uit ?

Ali.
Gebruikersavatar
ali1975
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 nov 2011 19:13

geven jullie nou geen oplossing omdat het er 3 keer opstaat ? of ben ik onduidelijk? ik begr het niet meer ?
Gebruikersavatar
EvelineGirl
Lid
Berichten: 713
Lid geworden op: 04 feb 2009 17:53
Contacteer: Website

Hoi,

Dat je bericht er 3x stond is niet het probleem. De overige 2 heb ik wel verwijderd.
Als je hier geen antwoord ontvangt kan het zijn dat er niemand is die je kan vertellen hoe je dit moet oplossen of tips kunt geven.
Het probleem kan hier dus niet worden verholpen. Ik stel voor dat je het bij ons bevriende forum gaat proberen: http://www.pcwebplus.nl/phpbb/ Hopelijk zitten hier meer mensen die er wel wat mee kunnen.

Succes,
Eveline.
Help mijn pc is besmet! Stappenplan.
Help mijn computer is traag!
------------ Goed geholpen en wil je een bedankje achterlaten ipv een donatie? Dat kan hier!
Afbeelding Afbeelding
vrijdag tot maandag afwezig
Gebruikersavatar
ali1975
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 nov 2011 19:13

Ik zal daar eens mijn vraag stellen ! dank je !
Gebruikersavatar
EvelineGirl
Lid
Berichten: 713
Lid geworden op: 04 feb 2009 17:53
Contacteer: Website

Graag gedaan en succes. :wink:
Help mijn pc is besmet! Stappenplan.
Help mijn computer is traag!
------------ Goed geholpen en wil je een bedankje achterlaten ipv een donatie? Dat kan hier!
Afbeelding Afbeelding
vrijdag tot maandag afwezig

Terug naar “Hardware en Randapparatuur”