Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Spion
Lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 04 sep 2012 22:23

Over jullie hoor ik veel in de goede zin.Bij Xubuntu was het wat updates en het was weer ok.
Ik gebruik de XP van mijn broer,die had Belgacom.Ik heb Telenet.Ik gebruik Thunderbird voor mijn email.
De koptelefoonaansluiting ging niet .Asus driver heb ik dan maar verwijderd.Driver downloaden geeft alleen maar meer zorgen.Ik zink in een moeras.
Norton heb ik voor 14 Dagen op proef.Wat er nog opstaat;Ad-Aware ,Spy- S d resident ;LAN-verbinding2 (1 van de netwerkkabels ontbreekt)ScanPanel ;ScanDisk TransferMate Monitor ;Select "Tune-Up" ;NVIDIA Firewall .
Als dat zo een gesukkel blijft dan verhuis ik terug naar Xubuntu. Binnen een maand heb ik een andere occas laptop om mijn Office te leren.Daar koop ik dan W7 voor.Geen gepruts meer.
Gebruikersavatar
Spion
Lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 04 sep 2012 22:23

Beste mensen doe geen moeite,'k ben verhuisd naar Xubuntu.Alles draait nu en veilig.
Als ik nog Windows neem dan zal het een geregistreerde zijn.
Wat jullie werk is weet ik niet,alle software nazien mss?
Thnx.
Gebruikersavatar
Duracell
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 sep 2012 14:57

Spion schreef:Beste mensen doe geen moeite,'k ben verhuisd naar Xubuntu.Alles draait nu en veilig.
Als ik nog Windows neem dan zal het een geregistreerde zijn.
Wat jullie werk is weet ik niet,alle software nazien mss?
Thnx.
Zo ongeveer, ze geven mensen les over het verwijderen van virussen en malware en helpen mensen om het te verwijderen.

Terug naar “Hardware en Randapparatuur”