Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
willem11
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jan 2006 22:17

Hoi ik heb de volgende vraag nl ,mijn pc staat 24 uur per dag aan en op de momenten dat we even post willen checken of iets willen opzoeken zetten we het scherm even aan soms maar enkele minuten soms wat langer nu weet ik niet wat ik het beste kan doen het schem steeds uitzetten of aanlaten (standby) ps ik hoop wel dat ik op het goede forum zit ? :wink:
Gebruikersavatar
Eagle
Lid
Berichten: 356
Lid geworden op: 11 apr 2005 13:35
Contacteer: Website

Standby stand lijkt me beter toe, gebruikt wel wat meer stroom maar je beeldscherm lijd minder.
Afbeelding
Gebruikersavatar
theedgeforu2
Lid
Berichten: 80
Lid geworden op: 15 nov 2005 12:55

Heb mijn pc zo ingesteld dat als hij enige tijd niets doet hij in slaap stand schakeld.

rechtermuisklik: Eigenschappen: Schermbeveiliging: Energie; energiebeheerschema.

Hier kan je instellen waneer wat is rust moet of uitgeschakeld moet worden.

succes.

The Edge
Think out of the box
Afbeelding
Gebruikersavatar
theedgeforu2
Lid
Berichten: 80
Lid geworden op: 15 nov 2005 12:55

kleine aanvulling: rechermuisklik gewoon op bureaublad niet op een icoontje of zo.
Think out of the box
Afbeelding
Gebruikersavatar
Wynand
Lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 16 mar 2006 19:39

Ik heb mijn PC (momenteel dan) aangesloten op een gewoon LCD scherm. Maar ik zet mijn scherm altijd in stand-by, maar 's avonds, als ik ga slapen, zet ik het gewoon uit. Zo werkt dat scherm al een jaar of 2 goed, nooit een probleem mee gehad.

Verder, mij lijkt dat ze zo lang aanstaan niet echt een probleem, op kantoren enz. blijven ze meestal ook gewoon aanstaan..
"Sir, we are halfway on our disaster/recovery."
"That's great news!"
"Indeed. We got the disaster, now just the recovery."
Gebruikersavatar
willem11
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jan 2006 22:17

bedankt allemaal zal jullie advies opvolgenen :wink: :P

Terug naar “Hardware en Randapparatuur”