Pagina 1 van 1

"niet reagerende pagina's"

Geplaatst: 14 mar 2013 16:41
door chen qi
Ik krijg regelmatig de melding "niet reagerende pagina's" als ik vanuit mijn desktop het icoon van Chrome klik. Het ronde zandlopertje blijft draaien en uiteindelijk krijg ik dan deze melding. Wanneer ik het een paar keer herhaal gaat het uiteindelijk weer goed en zolang ik online blijf is er geen probleem meer

Re: "niet reagerende pagina's"

Geplaatst: 29 mar 2013 10:26
door Abraham54
We gaan kijken:

Stap •1•
Welk programma: TFC.
Waarvoor/waarom:grondige reiniging van Windows.
Moeilijkheidsgraad: geen.
Download: Download TFC naar je bureaublad (klick)

TFC opstarten:
Windows 2000 en Windows XP: start "TFC" via dubbelklikken.
Windows Vista, Windows 7 en Windows 8: en kies "Als Administrator uitvoeren".
  • Niet schrikken - het tool sluit alle lopende programma's - ergo: verzeker je dus ervan, dat je werk al is opgeslagen!
  • Vervolgens klik je op de knop Start om de scan te starten. Deze scan kan kort of langer duren, wees geduldig en laat TFC zijn taak doen en wacht tot TFC klaar is.
  • Indien TFC klaar is, dan komt de melding dat de computer opnieuw opgestart wordt.
  • Gebeurt het afsluiten niet automatisch, start dan zelf de computer opnieuw op.
  • Noot: TFC vertoont geen log!
Stap •2•
Download MiniToolBox en plaats dit tool op jouw bureaublad.

"Farbar MiniToolBox" gebruiken:
  • Sluit nu eerst alle nog openstaande programmavensters!
    • Windows 2000 en Windows XP: start "MiniToolBox.exe" via dubbelklikken.
    • Windows Vista, Windows 7 en Windows 8: start "MiniToolBox.exe" via rechtsklik Als Administrator uitvoeren.
Vink de volgende onderdelen aan:
  • Flush DNS
  • Report IE Proxy Settings
  • Reset IE Proxy Settings
  • Report FF Proxy Settings
  • Reset FF Proxy Settings
  • List content of Hosts
  • List IP configuration
  • List Winsock Entries
  • List last 10 Event Viewer log
    • Klik nu op de knop "Go".
    • Aansluitend wordt een log aangemaakt (Result.txt) in de zelfde map waar "MiniToolBox.exe" in zit.
    • Kopieer en plak de inhoud van het log in jouw volgende bericht.[/color]
Notabene: indien "Reset FF Proxy Settings" gekozen is, dienen de gebruikte webbrowsers afgesloten te zijn!

Re: "niet reagerende pagina's"

Geplaatst: 22 jan 2014 15:24
door carozine
Ik had hetzelfde probleem met elke keer de melding met niet reagerende pagina's. Zo irritant en onwerkbaar. Ik heb je stappen doorgenomen en het werkt. Dank je wel Abraham.

Re: "niet reagerende pagina's"

Geplaatst: 01 feb 2014 09:35
door RENE Dell
Mijn pc werkt traag na plaatsen aVG virusscanner rondeke blijft draaien om blz te openen ?
Heb ook AVG tune UP

Re: "niet reagerende pagina's"

Geplaatst: 01 feb 2014 10:56
door Abraham54
@ RENE Dell: het is niet netjes in andermans topic een probleem te posten.
Ook is dit forumdeel minder geschikt er voor om jou te helpen met een fix.
Daarom ook is het beste wat jij kan doen om een nieuw topic te openen in RSIT/DDS/HijackThis logfiles, zodat wij jou goed kunnen helpen.