Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Gentieno
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mei 2013 15:03

Beste computer kenners,

Ik heb sinds vandaag een probleem met mijn dvd/cd brander. Tot 3 uur geleden las hij prima film DVS's, of het nu een bestaande film was, een film die ik zelf had gebrand of een film uit mijn DVD video camera. Het enige wat ik gedaan heb is microsoft Essentials op mijn computer gezet en nadien leest de DVD-schijf geen film Dvd's meer, wel muziek CD's. Bij een gekochte film geeft hij aan dat ik een geschikte media in het station moet doen en bij een DVD-schijf van mijn video camera geeft hij aan dat hij leeg is, terwijl toch echt de reis naar new york op het schijfje staat! Ik heb een systeem herstel gedaan naar gisteren maar het probleem blijft bestaan! Ik ben verder niet in de kast aan het sleutelen geweest en ik heb er ook geen harde klappen of iets op gegeven. Ik heb al een update van de firmware geprobeerd maar dan geeft hij aan dat ik al de recentste heb!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!!!!!!!

Groeten, Dennis (Zeer gefrusteerd achter zijn computer na al een aantal uur zoeken naar een oplossing op internet!!!) :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Gebruikersavatar
Gentieno
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mei 2013 15:03

Ik heb zojuist microsoft fix it gerund. Hij geeft aan dat er een probleem is bij het lezen van het medium (Een zelf gemaakte DVD in Pinnacle gebrand net dezelfde dvd-drive). Het rapport geeft overal een groen vinkje alleen bij het lezen van de media (twee plekken) een roord kruis waarbij hij aangeeft dat het niet is gerepareerd!

Please help me! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Dennis

Terug naar “Hardware en Randapparatuur”