Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
eddyharskamp
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jun 2013 16:00

Mijn iPhone word niet gevonden, en bij mijn oude Samsung Galaxy Y(oung) word de systeemopslag ook niet gevonden.
Aan de usb poort ligt het denk ik niet want ik heb er 3 en mijn muis werkt er op en mijn externe harde schijf ook.

Ik heb gekeken bij apparaten en vervolgens bij Apple Mobile Device USB Driver gekeken, de stuurprogramma's geupdate.
Bij de eigenschappen staat:

"De digitale handtekening die voor de stuurprogramma's van dit apparaat vereist is, kan niet worden gecontroleerd. Mogelijk is na een recente hardware- of softwarewijziging een bestand geïnstalleerd dat onjuist is ondertekend of is beschadigd, of is er schadelijke software van een onbekende bron geïnstalleerd. (Code 52)"

What to do? Wist niet of dit bij hardware of software moest, zo nodig kan het verplaatst worden lijkt me.

Alvast hardstikke bedankt,
eddy!
Gebruikersavatar
eddyharskamp
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jun 2013 16:00

Probeerde net nogmaals iTunes opnieuw te installeren en toen kreeg ik de volgende error:
Afbeelding

Terug naar “Hardware en Randapparatuur”