Last van een virus, malware, spam of storende pop-ups tijdens het internetten? HijackThis helpt je graag verder.

Welkom op HijackThis, op dit forum kan je terecht voor gratis hulp bij het verwijderen van virussen, malware en andere schadelijke software. Als gast kan je alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren.

Klik hier om een gratis account te registreren!

Donaties

Ben je tevreden over de manier waarop onze medewerkers je geholpen hebben op HijackThis.nl? Of wil je HijackThis.nl een hart onder de riem steken om dit vrijwilligerswerk verder te kunnen blijven doen? Overweeg dan eens of je een (vrijblijvende) donatie aan ons forum kan doen. Met dank bij voorbaat voor de donatie die je aan HijackThis.nl hebt gedaan!

donaties

Toetstenbord probleem asus laptop

Vragen over hardware-problemen
Forumregels
Plaats hier a.u.b. geen FRST/RSIT/DDS/HijackThis logjes!
Deze sectie is alleen bestemd voor algemene computerproblemen.
Problemen die veroorzaakt worden door infecties zullen worden behandeld in de daarvoor bestemde sectie van het forum.
Gesloten
Grosso
Lid

Toetstenbord probleem asus laptop

Bericht door Grosso » 17 jul 2013 18:42

Hallo,

Ik zit met een probleem. Bij mijn ASUS K72F laptop is mijn toetsenbord kapot gegaan (geen garantie meer). Nu heb ik hiervoor een nieuwe besteld en deze heb ik er in gezet. Nu werkt dit toetsenbord echter ook niet (goed). De meeste toetsen doen helemaal niets, maar wanneer ik bijvoorbeeld de backspace intoets krijg ik een u, bij enter een 7 en bij shift een 2 en de - toets is backspace. De invoertaal staat op VS. Dit bericht tik ik nu met een extern toetsenbord, die werkt dus ook prima. Ik snap er niks van, is er iemand die mij kan helpen ?

Maxstar
Site Admin
Besturingssysteem: Windows 10
Bescherming: Emsisoft Internet Security
Contacteer:

Re: Toetstenbord probleem asus laptop

Bericht door Maxstar » 20 jul 2013 13:53

Hoi,

Grote kans dat niet het toetsenbord defect was, maar de aansturing daarvan op het moederbord. :pale:
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.

Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)

Malwarepreventie| Installeren van essentiële updates.

Gesloten