Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
unexist
Lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 07 apr 2013 18:52

Deze pc heeft trouwens verlopen mcaffee software dat constant opkomt. denk niet dat deze pc voorzien wordt van betaalde antivirus. wat ik wel zie is dat op deze pc veel online games als zylom wordt gespeeld. Heeft mcaffee wel nut als de licentie niet meer geldig is ? Naar mijn idee kan hij er gewoon van af, maar weet niet of de eigenaar een betaalbare antivirus wil installeren. Kan ik vooruit zonder mcaffee maar gewoon de software die ik nu heb geinstalleerd MBAM, EMET ESET en trust ?
Gebruikersavatar
unexist
Lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 07 apr 2013 18:52

Deze pc heeft trouwens verlopen mcaffee software dat constant opkomt. denk niet dat deze pc voorzien wordt van betaalde antivirus. wat ik wel zie is dat op deze pc veel online games als zylom wordt gespeeld. Heeft mcaffee wel nut als de licentie niet meer geldig is ? Naar mijn idee kan hij er gewoon van af, maar weet niet of de eigenaar een betaalbare antivirus wil installeren. Kan ik vooruit zonder mcaffee maar gewoon de software die ik nu heb geinstalleerd MBAM, EMET ESET en trust ?
Gebruikersavatar
unexist
Lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 07 apr 2013 18:52

Deze pc heeft trouwens verlopen mcaffee software dat constant opkomt. denk niet dat deze pc voorzien wordt van betaalde antivirus. wat ik wel zie is dat op deze pc veel online games als zylom wordt gespeeld. Heeft mcaffee wel nut als de licentie niet meer geldig is ? Naar mijn idee kan hij er gewoon van af, maar weet niet of de eigenaar een betaalbare antivirus wil installeren. Kan ik vooruit zonder mcaffee maar gewoon de software die ik nu heb geinstalleerd MBAM, EMET ESET en trust ?
Gebruikersavatar
Abraham54
Collega Helper
Berichten: 2755
Lid geworden op: 15 feb 2010 21:00
Contacteer: Website

Je kan na de verwijdering van McAfee opteren voor Avast 8 Free of AVG 2014 Free.

Download het McAfee Consumer Product Removal Tool: http://www.chip.de/downloads/McAfee-Con ... 41374.html

Herstart naar Veilige modus en start het tool met Administratorrechten op.
Veilige modus: http://users.telenet.be/marcvn/spyware/ ... modus.html
Domheid is ook een gave God's, maar men mag haar niet misbruiken.

Terug naar “Hardware en Randapparatuur”