Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
buddy5

Er zou op mijn D schijf al ruim 300 gb verbruikt zijn en nog maar 102 gb beschikbaar... Maar er staat maar 23,9 gb aan films op een 224 mb aan overige programma's, dus vraag ik mij af waar die 300 gb gebleven zijn..
Ik heb al gekeken bij mapopties en er staat een vinkje bij verborgen mappen weergeven
Er stond ook zo'n 10 gb systeemherstel bestanden op, die heb ik verwijderd en de prullenbak geleegd, maar ik blijf op 300 gb dat verdwenen is....
Iemand een idee?
Gebruikersavatar
Abraham54
Collega Helper
Berichten: 2755
Lid geworden op: 15 feb 2010 21:00
Contacteer: Website

Gebruik TreeSize Free om er achter te komen wat er zoal op die D-partitie staat.
Download via: http://www.bleepingcomputer.com/download/treesize-free/
Domheid is ook een gave God's, maar men mag haar niet misbruiken.
Gebruikersavatar
buddy5

Abraham54 schreef:Gebruik TreeSize Free om er achter te komen wat er zoal op die D-partitie staat.
Download via: http://www.bleepingcomputer.com/download/treesize-free/

Bedankt, ik zie nu waar die 300 gb aan op zijn gegaan, namelijk aan backup files.... hoe verwijder ik die?
Gebruikersavatar
Abraham54
Collega Helper
Berichten: 2755
Lid geworden op: 15 feb 2010 21:00
Contacteer: Website

Rechtsklik erop en kies verwijderen.
Welk back-up programma gebruik jij?
Domheid is ook een gave God's, maar men mag haar niet misbruiken.
Gebruikersavatar
buddy5

Abraham54 schreef:Rechtsklik erop en kies verwijderen.
Welk back-up programma gebruik jij?
Het schijnt dat windows sinds aug. wekelijks een backup maakt, het vreemde is dat ik dat helemaal niet ingesteld heb, ik wil zelf bepalen wannneer ik een backup maak, dus een beetje vreemd...
Gebruikersavatar
Abraham54
Collega Helper
Berichten: 2755
Lid geworden op: 15 feb 2010 21:00
Contacteer: Website

Dat kan je allemaal terug vinden via het Configuratiescherm.
Domheid is ook een gave God's, maar men mag haar niet misbruiken.

Terug naar “Hardware en Randapparatuur”