Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Toontje
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jun 2006 14:42

Hallo,

Op mijn PC met windows7 doet zich het volgende probleem voor.
Na het opstarten komt het windows scherm op waar het wachtwoord moet worden ingevoerd.
Na het invoeren verschijnt even de zandloper en daarna wordt het scherm geheel zwart. Het enige wat zichtbaar is/blijft is de muis. Deze kan je ook nog gewoon verplaatsen.
Ook in veilige modus met netwerkmogelijkheden doet dit probleem zich voor, alleen veilige modus start wel.
Het vreemde is dat het lijkt alsof op de achtergrond de pc gewoon verder gaat met opstarten maar op de toetsen krijg ik geen reactie BV ctrl+alt+del
Snap er echt helemaal niks van heb ook al systeemherstel gedaan omdat het lijkt alsof probleem is ontstaan na de laatste windows update maar helpt allemaal niks :cry:
Wie kan/wil me helpen ?
Gebruikersavatar
OB1
Lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 sep 2013 10:08

Hoi,

Ik ben bang dat je Windows geïnfecteerd is, maak daarom even een nieuw topic aan in de HijackThis sectie (klik).
Dan zullen de helpers je verder helpen met je probleem. :-)
Eventueel zet je de bestanden via usb-stick over op je zieke computer.

Groeten, OB1
Gebruikersavatar
Toontje
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jun 2006 14:42

Heb in veilige modus een nieuw account aangemaakt en als ik daarme windows wil starten gaat probleemloos. Probeer ik daarna weer met oorspronkelijke account te doen dan gaat scherm op zwart.
Kan toch bijna niet aan de user liggen dat windows niet wil starten cq. scherm zwart wordt ??

Terug naar “Hardware en Randapparatuur”