Beste,
sinds lange tijd had ik problemen met men beeldscherm van men medion laptop. Aangezien deze nog in garantie viel heb ik deze opgestuurd ter herstelling. De 1ste keer dat ik men apparaat terugkreeg bleek hij nog steeds niet correct hersteld te zijn.. Gevolg 3 weken zonder laptop gezeten en opnieuw moeten opsturen. Nu heb ik een mail binnengekregen waarop zij vragen om een overschrijving te maken voor de reparatie. Ook al valt hij onder garantie. Het volgende schrijven ze.
De behuizing van uw product vertoont schade die duiden oponoordeelkundig gebruik en uw product kan derhalve
niet onder garantieworden gerepareerd.
Uw product is door mechanische inwerking (verkeerd insteekrichting,verkeerde stekker, geforceerd gebruiken van
stekkers) beschadigd geraaktwaardoor u uw garantieaanspraak verliest.
Nu is het hen woord tegenover het mijne. De laptop is nooit opengeweest of mishandeld/gebruikt geweest. Ik kan mij niet inbeelden hoe ik men stekker foutief kan insteken. Wat denken jullie hiervan?
Kan iemand mij ook uitleg geven over de onderdelen die ze er willen insteken.
NBC Power Board WS M71U1
NBC Lower Case WS M71U1
NBC CPU HEATSINK W/FAN WS M71U 1 PC
1
NBC Panel AUO 17,3" B173RW01 V 1 PC
4 nonG HD+
NBC LVDS Cable WS M71U1
NBC Mainbord WS M71U1
De eerste keer hadden ze de fout niet gevonden en om nu ineens maar alles te vervangen vind ik ook maar raar. Wie gaat me nu garantie geven dat het gemaakt is. De vorige keer was het blijkbaar ook niet gecontrolleerd na hun "herstelling".