Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Claudine
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mar 2008 17:35

Beste,

Op mijn medion akoya E 722x computer doet zich het volgende voor:

Ik kan niet meer inloggen doordat bepaalde toetsen gewoon niet meer aanslaan (B, maar ook de r en de t), er komt dus niets op het scherm. Om dan alsnog te kunnen inloggen heb ik een klavier in één van de usb poorten gestoken. Nu kon ik me inloggen. Maar als ik leters tijp op het klavier van de laptop komt dat niet overeen met de letter die er staat. Er komen vreemde tekens en soms verschijnen er zelfs geen tekens. Ik kan wel normaal werken door het andere klavier te gebruiken.

De laptop heeft al wel eens terug normaal gewerkt zonder dat hiervoor een reden was. De laptop is niet meer onder garantie. Ik had graag uw advies?

Misschien zijn er nog dergelijke klachten binnen gekomen en heb je ervaring hiermee.

Vriendelijke groeten,

Claudine
Gebruikersavatar
Abraham54
Collega Helper
Berichten: 2755
Lid geworden op: 15 feb 2010 21:00
Contacteer: Website

Het is beter die toetsenborden te verwijderen die je niet gebruikt, dan kan het toetsenbord ook niet meer veranderen van indeling der toetsen!

Daarvoor ga je naar "Start\Configuratiescherm\Land en taal".
In het venstertje "Land en taal" klik je op de tab Toetsenbord en talen.

In XP zie je meteen welke toesenborden geïnstalleerd zijn.
In Vista en Windows 7 klik je op de knop Toetsenbord wijzigen.

Vervolgens klik je op het toetsenbord dat je standaard ingesteld wil hebben - dat zal in het gros van de gevallen altijd Verenigde Staten (internationaal zijn.
Klik daarna op de knop Toepassen.

Klik nu dat andere toetsenbord aan en klik nu op de knop Verwijderen.

Staan er nog meer vermeldt, kan je daarmee hetzelfde doen.

Via de knop Toevoegen kan je altijd weer nieuwe toetsenborden installeren!
Domheid is ook een gave God's, maar men mag haar niet misbruiken.

Terug naar “Hardware en Randapparatuur”