Pagina 1 van 1

De typen draadloze beveiliging komen niet overeen

Geplaatst: 18 jan 2015 21:10
door botje
Graag u hulp bij een probleem met WiFi,
Ik heb als provider UPC, vaak problemen met internet, en krijg nu een melding over mijn WiFi verbinding:
De typen draadloze beveiliging komen niet overeen!!
De instellingen die op deze pc zijn opgeslagen komen niet overeen met de vereisten van het netwerk.!!

Als ik dan mijn netwerk adapter een keer opnieuw opstart en een de verbinding verbreek lukt het soms om weer verbinding te maken, de ssid code en wachtwoord kloppen wel.
Wie heeft en oplossing hiervoor,
bvd,
Bert.

Re: De typen draadloze beveiliging komen niet overeen

Geplaatst: 18 jan 2015 21:43
door Abraham54
Welke Windows versie gebruik jij.
En graag de volgende keer meteen je eigen topic aanmaken.

Re: De typen draadloze beveiliging komen niet overeen

Geplaatst: 19 jan 2015 17:28
door botje
Sorry daarvoor :oops: Ik gebruik Windows 7.

Re: De typen draadloze beveiliging komen niet overeen

Geplaatst: 19 jan 2015 17:41
door Abraham54
Ga naar het Netwerkcentrum en klik daar op "Draadloze netwerken beheren".

Klik nu met rechts op jouw thuisverbinding en dan op Eigenschappen.
Onder de tweede tab zie je nu de diverse instellingen.

Ben jij ook al ingelogd geweest in de modem/router om daar de WLAN-instellingen te controleren?

Re: De typen draadloze beveiliging komen niet overeen

Geplaatst: 20 jan 2015 20:57
door botje
Ja ben inderdaad in mijn router geweest dmv de helpdesk en heb daar mijn WiFi kanaal veranderd, het bleek dus ook dat ik verschillende verbindingen had, en heb nu deze verbindingen verwijderd en het werkt een stuk beter nu. Heb geen idee hoe ik aan die verbindingen ben gekomen!!! Het blijkt wel dat UPC een update heeft gedaan en enige instellingen heeft veranderd vanwege samen smelting met Ziggo, of dit de oorzaak hier van geweest is weet ik niet.
Wil in ieder geval iedereen bedanken voor de hulp. :roll:

Re: De typen draadloze beveiliging komen niet overeen

Geplaatst: 20 jan 2015 21:06
door Abraham54
Fijn dat jouw probleem nu opgelost is.