Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
matthijs
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jul 2006 11:39

Nijkie schreef:Problemen met CD en DVD
Ik denk dat mijn probleem misschien niet hier op de juiste plaats is, maar ik kom er niet verder mee en had het ook al op een andere site geplaatst, maar mij lukt het niet.
Ben hier bij een eerder (virus)probleem zo ontzettend goed geholpen dat ik toch probeer een beroep te doen op de hulp van deze site:

Sinds enige tijd doen mijn CD en DVD totaal niets meer en zegt plaats een schijf maar er gebeurt helemaal niets.
Bij apparaat beheer krijg ik de melding
Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39) Met probleem oplossen kom ik niet verder.
De naam van beider apparaten:


HL-DT-ST DVD-ROM GDR8161B
HL-DT-ST CD-RW GCE-8481B

Kan iemand mij hiermee verder helpen???
Al vast bedankt!!!
(PS. dit bericht ook, per abuis, geplaatst in de open discussies, weet niet hoe het daar te verwijderen)
:arrow: ik zit met hetzelfde probleem dus als je er iets hebt op gevonden mail mij dan effe xxxxx@hotmail.com alvast bedankt :!:
Gebruikersavatar
Marieke
Lid van verdienste
Berichten: 1485
Lid geworden op: 10 mei 2005 08:32

Hoi Matthijs,

Welkom op Hijackthis.nl D:

Heb je toevallig laatst Adaptec Easy CD Creator van je PC verwijderd?

Marieke :D
Gebruikersavatar
matthijs
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jul 2006 11:39

Marieke schreef:Hoi Matthijs,

Welkom op Hijackthis.nl D:

Heb je toevallig laatst Adaptec Easy CD Creator van je PC verwijderd?

Marieke :D
hoi marieke

nee dit heb ik niet gedaan

groetjes matthijs
Gebruikersavatar
Marieke
Lid van verdienste
Berichten: 1485
Lid geworden op: 10 mei 2005 08:32

Hoi Matthijs,

Heb je dit al geprobeerd?

Maak alvorens je deze stappen uit gaat voeren eerst een backup van het register!

Succes Marieke :D

Terug naar “Hardware en Randapparatuur”