Forumregels
Plaats hier a.u.b. geen FRST/RSIT/DDS/HijackThis logjes!
Deze sectie is alleen bestemd voor algemene computerproblemen.
Problemen die veroorzaakt worden door infecties zullen worden behandeld in de daarvoor bestemde sectie van het forum.
Gebruikersavatar
jhn
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 01 mar 2007 19:55
OS:: Windows10
AV:: Windows Defender

Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 1985
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27
OS:: windows 10 Pro 64-bit
AV:: Emsisoft Anti-Malware

Hallo,

Netjes.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
jhn
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 01 mar 2007 19:55
OS:: Windows10
AV:: Windows Defender

Kreeg net een foutmelding bij het opstarten van Chrome:

WerFault.exe - Toepassingsfout

De instructie op 0x74f95c79 verwijst naar geheugen op 0x00000000. Een lees- of schrijfbewerking op het geheugen is mislukt: written.
Klik op OK als u het programma wilt beëindigen.

Kan dat ook iets met de blauwe schermen te maken hebben?
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 1985
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27
OS:: windows 10 Pro 64-bit
AV:: Emsisoft Anti-Malware

Hallo,

Doe het volgende eens;

Google Chrome Browserinstellingen terugzetten:
  • Open Google Chrome, en klik rechtsboven op het icoon met de drie streepjes.
  • Ben je ingelogd bij Google Chrome, dan moet je Google Chrome Synchronisatie wellicht eerst resetten.
  • Selecteer Instellingen.
  • Klik onderaan op Geavanceerde instellingen weergeven.
  • Klik onder het gedeelte 'Instellingen opnieuw instellen' op Instellingen opnieuw instellen.
    Afbeelding
  • Klik op Terugzetten in het dialoogvenster dat wordt weergegeven.
  • Sluit Google Chrome af om de wijzigingen door te voeren.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
jhn
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 01 mar 2007 19:55
OS:: Windows10
AV:: Windows Defender

Dat heb ik gedaan.

Ik heb alleen een ad-blocker toepassing
https://chrome.google.com/webstore/deta ... idom?hl=nl
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 1985
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27
OS:: windows 10 Pro 64-bit
AV:: Emsisoft Anti-Malware

Hallo,

Is de krijg je nu de fout melding niet meer?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
jhn
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 01 mar 2007 19:55
OS:: Windows10
AV:: Windows Defender

Nee, nu werkt Chrome weer :)
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 1985
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27
OS:: windows 10 Pro 64-bit
AV:: Emsisoft Anti-Malware

jhn schreef:Nee, nu werkt Chrome weer :)
Dat is mooi :)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
jhn
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 01 mar 2007 19:55
OS:: Windows10
AV:: Windows Defender

Kan het probleem (zowel blauwe scherm als het WerFault probleem van net) te maken hebben met de EPU-6 Engine van Asus? De instelling was eerst´high performance´ (de een-na-hoogste stand) en heb ik daarna op automatisch gezet.
Na het instellen op automatisch kwam de WerFault melding.
Er is ook nog een stand ´Turbo´. Dat is de hoogste stand. Daar heb ik hem nu maar op gezet.
(jammer dat ik geen afbeelding toe kan voegen, dat maakt het wellicht eenvoudiger aan te geven wat ik bedoel.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 1985
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27
OS:: windows 10 Pro 64-bit
AV:: Emsisoft Anti-Malware

Hallo,

Dit is allemaal gissen zolang we geen uitslag hebben van je BSOD dus wacht even PcWebPlus af.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
Abraham54
Collega Helper
Berichten: 2754
Lid geworden op: 15 feb 2010 21:00
OS:: Windows 10 Professional x64
AV:: Windows Defender
Locatie: Grootste stad vanTwente
Contacteer: Website

Meer info krijg je met het volgende tool: download de gratis versie versie van WhoCrashed naar het bureaublad of verplaats het bestand daar naar toe.

WhoCrashed introductie

WhoCrashed beschrijving

Download de free home edition van WhoCrashed naar het bureaublad via klik hier Afbeelding en installeer het tool via klikken/dubbelklikken op "whocrashedSetup.exe"

Nadat 'WhoCrashed' is opgestart, klik je op de "Analyze" knop.

Selekteer nu de inhoud van het venster, plak dit in een nieuw kladblokdocument en sla dit onder een logische naam op het bureaublad op.
Voeg nu dit kladblokdocument toe aan het volgende bericht.
Hoe u dat kan doen, leest u hier.
Domheid is ook een gave God's, maar men mag haar niet misbruiken.
Gebruikersavatar
jhn
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 01 mar 2007 19:55
OS:: Windows10
AV:: Windows Defender

Het heeft een tijdje geduurd, maar ik heb onlangs mijn pc opnieuw geïnstalleerd. Het blauwe scherm verschijnt ook nu maar, maar het goede nieuws is dat er nu wél een dump file gesaved wordt. Ik heb Bluescreenview geïnstalleerd en de inhoud van de minidump opgeslagen in een txt bestand.
Hopelijk kan op basis van de inhoud ervan meer duidelijk worden over het probleem op mijn pc.

Alvast dank voor de geboden hulp.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
dorado
Lid
Berichten: 415
Lid geworden op: 21 apr 2013 09:53
OS:: Anders
AV:: GAV

Hoi, dank voor je bericht. Wil je de volgende logjes plaatsen voor een betere diagnose?

Combineer windowstoets & r → typ: perfmon /report

Wacht tot de rapportstatus gegenereerd is.
Klik op Bestand in de werkbalk → Opslaan als
Noem deze reportperfmondshymans (html wordt vanzelf hieraan toegevoegd)

Upload dit bestand op Daniel's Upload

Post de hyperlink in je volgende reactie.
_________________________________________________________________________________
Voor de volledigheid wil ik een overzicht van je hardware:

Installeer Afbeelding ConEmu Preview Installer
Rechtsklik ConEmu → Als administrator uitvoeren
(gebruik i.p.v. typen kopiëren en plakken voor het gemak en de zekerheid)
Typ: md "%Programfiles%\devcon"

Download Devcon
Dubbelklik devcon.exe en laat deze uitpakken naar *C:\Program Files\devcon

**Typ: cd "%Programfiles%\devcon\i386"
Typ: devcon find * >>%UserProfile%\desktop\log.txt
Sluit alle vensters en voeg deze log.txt gemaakt op je bureaublad toe als bijlage aan je volgende bericht

*Onder de map devcon worden 2 mappen aangemaakt:
  • i386
  • ia64
**Typ: cd %Programfiles%\devcon\ia64 als je besturingssysteem x64 is.
Hier kan vastgesteld worden of je besturingssysteem 32 of 64bits is.
Afbeelding
Gebruikersavatar
jhn
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 01 mar 2007 19:55
OS:: Windows10
AV:: Windows Defender

1. Bij het genereren van het status rapport verschijnt de volgende foutmelding:

FOUT:
Er is een fout opgetreden tijdens het generere van het rapport.
Er is een time-out opgetreden bij het wachten op het voltooien van het hulpprogramma voor het genereren van rapporten.


2. Bij het uitvoeren van het Devcon programmatje lukte het me niet helemaal met de opdrachten zoals je opgegeven hebt. Uiteindelijk heeft het programma wel een filetje gemaakt (log.txt) dat ik heb bijgevoegd.

Ik hoop dat je daar de info uit kunt halen die je zoekt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
dorado
Lid
Berichten: 415
Lid geworden op: 21 apr 2013 09:53
OS:: Anders
AV:: GAV

Jammer dat het log van perfmon niet lukt; deze kan zeer relevante informatie bevatten.

Update iig je stuurprogramma's eens, in het bijzonder je videokaart:
de NVIDIA GeForce GT 240
CPU & Chipset drivers => AMD, Intel & Via
Video stuurprogramma's => Nvidia
Hier vind je een overzicht van computer en software leveranciers & hier van alle computermerken
Afbeelding

Terug naar “Hardware”