Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Spion
Lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 04 sep 2012 22:23

Tweedehands gekocht deze Watsson usb platenspeler(wav & mp3). Ik heb hem al open gemaakt,usb is aangesloten.
Sommige dvd spelers worden geactiveerd als je die koopt in de winkel,anders speel dat ding niet (als het dat maar niet is).
Oftewel herkent mijn laptop Dell D830 de usb niet. Als driver zat bij de platenspeler een oude Audacity en Lame bij op mini CD.
Kabeltje heeft men achteraf mee gegeven en lijkt op een usb voor hp printers.
Bij apparaten zie ik enkel 2 keuze bij 'opnemen' : microfoon of lijningang(tulpstekkers).
Gebruikersavatar
Abraham54
Collega Helper
Berichten: 2755
Lid geworden op: 15 feb 2010 21:00
Contacteer: Website

Dit is echt te technisch voor dit forum.
Kijk eens hier: http://www.nationaalcomputerforum.nl/
Domheid is ook een gave God's, maar men mag haar niet misbruiken.
Gebruikersavatar
Spion
Lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 04 sep 2012 22:23

Technisch ? PU staat al 5 j stil bij die mensen,speelde wel via cinch.
Maar de usb stekker PU had een kraag, ding zat niet diep genoeg. Daarom herkende de pc de PU met zijn ingebouwde driver niet.
Een luidsprekertje is dat bij Apparaten en printers . Naam is AK5371 , enkel zichtbaar bij PU aan,draaiende en aangesloten(korrect) .
Ook nergens te vinden die driver. Een usb3 voor mijn Centrino ben ik gaan halen bij Intel. Anders heb je geen stereo bij Audacity..
PU speelt nu via usb.
Gebruikersavatar
Spion
Lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 04 sep 2012 22:23

Technisch ? PU staat al 5 j stil bij die mensen,speelde wel via cinch.
Maar de usb stekker PU had een kraag, ding zat niet diep genoeg. Daarom herkende de pc de PU met zijn ingebouwde driver niet.
Een luidsprekertje is dat bij Apparaten en printers . Naam is AK5371 , enkel zichtbaar bij PU aan,draaiende en aangesloten(korrect) .
Ook nergens te vinden die driver. Een usb3 voor mijn Centrino ben ik gaan halen bij Intel. Anders heb je geen stereo bij Audacity..
PU speelt nu via usb.

Afbeelding

Terug naar “Hardware en Randapparatuur”