Last van een virus, malware, spam of storende pop-ups tijdens het internetten? HijackThis helpt je graag verder.

Welkom op HijackThis, op dit forum kan je terecht voor gratis hulp bij het verwijderen van virussen, malware en andere schadelijke software. Als gast kan je alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren.

Klik hier om een gratis account te registreren!

Donaties

Ben je tevreden over de manier waarop onze medewerkers je geholpen hebben op HijackThis.nl? Of wil je HijackThis.nl een hart onder de riem steken om dit vrijwilligerswerk verder te kunnen blijven doen? Overweeg dan eens of je een (vrijblijvende) donatie aan ons forum kan doen. Met dank bij voorbaat voor de donatie die je aan HijackThis.nl hebt gedaan!

donaties

films spelen traag af

Vragen over hardware-problemen
Forumregels
Plaats hier a.u.b. geen FRST/RSIT/DDS/HijackThis logjes!
Deze sectie is alleen bestemd voor algemene computerproblemen.
Problemen die veroorzaakt worden door infecties zullen worden behandeld in de daarvoor bestemde sectie van het forum.
Gesloten
mmjjmm2011
Lid
Besturingssysteem: windows vista
Bescherming: microsoft security essentials

films spelen traag af

Bericht door mmjjmm2011 » 07 nov 2015 12:42

Hallo,

internet, youtube, divx speelt allemaal schokkend af. Het liefst zou ik even een jpeg van mijn "Windows Task manager - Performance" uploaden, maar dat accepteren jullie standaard niet. Toch even de gegevens want ik heb een vermoeden dat dit hiermee te maken heeft:

Physical Memory
Total 2046 MB
Cached 187 MB
Available 273 MB
Free 98 MB

CPU Usage
Schommelend tussen de 30% en 70%

Processes : 100
Physical Memory 86%

Dit zijn gegevens zonder dat ik een video afspeel.

Graag jullie advies, oplossing.

Greetz,

Marcel.

dorado
Lid
Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium
Bescherming: AVG

Re: films spelen traag af

Bericht door dorado » 07 nov 2015 20:06

Soms doe je er goed aan een de ip-adressen van je eigen provider, google of van Open DNS te gebruiken om internet sneller te maken. De nummers van deze DNS Servers kun je
  • hier (overzicht providers)
  • hier (Google, Open DNS etc. (Blader door de pagina))

vinden.

Combineer [windowstoets & r] → typ: control ncpa.cpl
Rechtsklik de bestaande verbinding
klik op Eigenschappen
Selecteer Internet Protocol Versie 4 (TCP/IPv4)
Klik wederom op Eigenschappen

Vink De volgende DNS-serveradressen gebruiken aan.
Vul daar de gevonden ip-adressen in.

Gesloten