Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Spion
Lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 04 sep 2012 22:23

Ik heb die laptop meegekregen om na te zien. Ze kreeg zelfs melding dat haar data verloren zou gaan.
Ze had ook 2 passwords om op te starten . Ik ben er 3 keer op geraakt met gebruik van die 2 ww. En Edge liet me niks zoeken. Zelfs Windows Defender vind niks bij scan. Daarna gingen de ww niet meer.
Op internet iets gevonden van F11 meteen na opstart. De optie alle bestanden eraf en kel herstel . Dat is hij nu aan't doen.
Een sticker van W7 hangt er op maar draait W8 64 bit te zien aan het logo. Ik zou er W10 willen opzetten. Maar ze heeft enkel een gmail. Ik meldde dat je'n Outlook/hotmail account nodig had. Desnoods maak ik er 1 voor haar.
Dame is van Sri Lanka ,maar heeft er ene van België getrouwd. Alle data heb ik van haar nu wat raad van't Hjackthis forum.
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Maak aub geen 2 topics aan met hetzelfde probleem. Dat kan verwarring geven.
Dit topic wordt gesloten. Het andere topic blijft open.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.

Terug naar “Hardware en Randapparatuur”