Pagina 1 van 1

JolandaSangers desktop

Geplaatst: 24 dec 2018 17:06
door PeterJ
Hallo Jolanda,

Ik heb dit topic aangemaakt om verwarring in dit topic te voorkomen.
Dit topic gaat enkel en alleen over je desktop computer.

Sluit alle openstaande programma's.
De-installeer via Configuratiescherm - Programma's en onderdelen:
(Indien de-installatie van een item mislukt, ga dan verder met de volgende.)
(Indien gevraagd wordt om de computer te herstarten, doe dat dan en ga daarna verder met het volgende item in deze lijst.)
  • Ask Toolbar
  • File Association Helper
  • Java 8 Update 121
  • Java 8 Update 71
  • Java 8 Update 91
  • JavaFX 2.1.1
  • Malware Protection Live
  • TeamViewer 8 <-- dit is een erg oude versie, de nieuwste is versie 14
  • Trusteer Eindpuntbeveiliging <-- dit programma wordt niet meer ondersteund en bijgewerkt
Herstart de computer.

Re: JolandaSangers desktop

Geplaatst: 27 dec 2018 17:03
door JolandaSangers
Ik kon alleen de Ask toolbar niet van mijn desktop computer verwijderen helaas. Ik kreeg de volgende foutmelding:
Error 1316. De opgegeven account bestaat al ?
Wat dat ook in mag houden.

Bijlagen zoals gevraagd toegevoegd

Groetjes
Jolanda

Re: JolandaSangers desktop

Geplaatst: 27 dec 2018 19:06
door PeterJ
:arrow: Lees onderstaande eerst door. Als er iets niet duidelijk is vraag het dan.

Download opnieuw de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 64 bit via onderstaande link:
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)

Verplaats nu eerst het gedownloade bestand FRST64.exe naar je bureaublad. Maak geen snelkoppeling!

Download de bijlage fixlist.txt en bewaar deze ook oop je bureaubald.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

Re: JolandaSangers desktop

Geplaatst: 28 dec 2018 20:39
door JolandaSangers
Hoi Peter, Gaan we nu met mijn desktop verder? mijn probleem betreft nl. mijn laptop?
Het wordt wel een wat ingewikkeld verhaal... sorry.
Moet zoals ik begrijp, wederom op mijn desktop hetzelfde bestand downloaden?

Gr
Jolanda

Re: JolandaSangers desktop

Geplaatst: 28 dec 2018 22:00
door PeterJ
Hoi Peter, Gaan we nu met mijn desktop verder? mijn probleem betreft nl. mijn laptop?
Beide. Ik had daarom ook een 2e topic voor je aangemaakt zodat er geen verwarring ontstaat tussen je laptop en je desktop.
Nog even voor de duidelijkheid. Het topic Downloaden nieuwe programma's geeft foutmelding is voor je laptop en het topic JolandaSangers desktop is voor je desktop.

In het topic voor je laptop staat al een vervolg stap voor je klaar.

Duidelijk zo ?

Re: JolandaSangers desktop

Geplaatst: 06 jan 2019 10:48
door PeterJ
Hoi,

Wil het lukken met de opdrachten voor de desktop ?