Last van een virus, malware, spam of storende pop-ups tijdens het internetten? HijackThis helpt je graag verder.

Welkom op HijackThis, op dit forum kan je terecht voor gratis hulp bij het verwijderen van virussen, malware en andere schadelijke software. Als gast kan je alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren.

Klik hier om een gratis account te registreren!

Donaties

Ben je tevreden over de manier waarop onze medewerkers je geholpen hebben op HijackThis.nl? Of wil je HijackThis.nl een hart onder de riem steken om dit vrijwilligerswerk verder te kunnen blijven doen? Overweeg dan eens of je een (vrijblijvende) donatie aan ons forum kan doen. Met dank bij voorbaat voor de donatie die je aan HijackThis.nl hebt gedaan!

donaties

Laptop toetsenbord en touchpad hapert

Vragen over hardware-problemen
Forumregels
Plaats hier a.u.b. geen FRST/RSIT/DDS/HijackThis logjes!
Deze sectie is alleen bestemd voor algemene computerproblemen.
Problemen die veroorzaakt worden door infecties zullen worden behandeld in de daarvoor bestemde sectie van het forum.
Gesloten
sreijnho
Lid
Besturingssysteem: Microsoft Windows 10 Home
Bescherming: Ingebouwde Windows beveiliging

Laptop toetsenbord en touchpad hapert

Bericht door sreijnho »

Goedendag,

Sinds een jaar of twee werkt het toetsenbord en de touchpad van mijn laptop niet meer optimaal, beide haperen.
Wanneer ik bijvoorbeeld met de touchpad van de ene naar de andere kant veeg, slaat de muiscursor een stukje over.
Dit gebeurt ook bij het typen met het toetsenbord. Wanneer ik een woord typ, wordt er vaak een letter overgeslagen (zeker als ik snel typ).
Het lijkt wel alsof het systeem even niks kan verwerken ofzo.

Het touchpad probleem omzeil ik tegenwoordig met een externe muis. Daarbij komt het probleem namelijk niet voor.
Tijdens het aanmaken van dit topic heb ik ook een extern toetsenbord aangekoppeld en ben tot de ontdekking gekomen dat het probleem dan ook niet voorkomt.
Het ligt dus echt aan de het toetsenbord en het touchpad van de laptop zelf.

Weet iemand of dit op te lossen is?

Alvast bedankt!
PeterJ
Moderator

Re: Laptop toetsenbord en touchpad hapert

Bericht door PeterJ »

Hallo,

Ik raad je aan deze vraag op het volgende forum te posten: https://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewforum.php?f=5
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
sreijnho
Lid
Besturingssysteem: Microsoft Windows 10 Home
Bescherming: Ingebouwde Windows beveiliging

Bericht door sreijnho »

Oke bedankt. Dat ik bij deze gedaan
PeterJ
Moderator

Bericht door PeterJ »

Graag gedaan. Dit topic wordt gesloten.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gesloten